Gå til innhold

Føler du liten glede i hverdagen jevnt sett?

9 stemmer

1. 1. Føler du liten glede i hverdagen jevnt sett?

• Ja
      5
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Noen ganger koser jeg meg skikkelig. Det kan feks være viss jeg har lite å gjøre, og bare ser på netflix, hører på musikk, og sover masse.

Mens andre ganger så blir det litt tomt. Det er en vanskelig balansegang.

Anonymkode: 52689...729

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: c8225...5db

Siden dette ligger på åpent forum så velger jeg å svare - nei, jeg føler ikke liten glede i hverdagen, jeg føler stor glede i de små tingene. :) I at ungene er friske og raske og gjør det bra på skolen, i at ungene og jeg klemmer på hverandre hver dag, at jeg har en vidunderlig god kjæreste, en jobb jeg trives med og en trygg økonomi. Jeg er lykkelig når jeg kan gå tur i skogen (som jeg gjorde i morrest) eller når jeg kan spise et godt måltid. :) 

AnonymBruker
4 minutes ago, Lillemus said:

Siden dette ligger på åpent forum så velger jeg å svare - nei, jeg føler ikke liten glede i hverdagen, jeg føler stor glede i de små tingene. :) I at ungene er friske og raske og gjør det bra på skolen, i at ungene og jeg klemmer på hverandre hver dag, at jeg har en vidunderlig god kjæreste, en jobb jeg trives med og en trygg økonomi. Jeg er lykkelig når jeg kan gå tur i skogen (som jeg gjorde i morrest) eller når jeg kan spise et godt måltid. :) 

Dreier det seg om en innstilling?

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tildels. Tror også det hjelper å være i aktivitet og fylle dagene med note, selv om det ikke gir umiddelbar glede. Å ligge på soffan gir ikke glede.

Lykke til.

Anonymkode: 4944f...023

AnonymBruker
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tildels. Tror også det hjelper å være i aktivitet og fylle dagene med note, selv om det ikke gir umiddelbar glede. Å ligge på soffan gir ikke glede.

Lykke til.

Anonymkode: 4944f...023

Jeg finner  glede i å sløve hjemme å drive dank...

Anonymkode: 52689...729

Gjest Gargamel
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke bare det. Man må jo ha litt flaks også for å ha friske barn f.eks. Alle kan vel gå tom for glade tanker hvis det blir for mye motbør.

Men det har vel litt med innstilling å gjøre. Jeg tror jeg har et humør som har en tendens til å flyte opp, hvis det ikke er noe spesielt som holder meg nede.

Jeg vet ikke om det er en innstilling man lett kan endre selv eller om man er ferdig stilt inn fra naturens side.

Annonse

7 timer siden, Gargamel skrev:

Det er vel ikke bare det. Man må jo ha litt flaks også for å ha friske barn f.eks.

Sønnen min har vært døden nær da han var bitteliten, takket være fantastiske barnehjertekirurger på Riksen er han i dag så frisk og rask som ingen trodde var mulig den gangen. :)

Nicklusheletida

Jeg føler glede i hverdagen, men det er fordi jeg alltid har et eller annet å glede meg til.

Dessverre spretter jeg ikke opp av senga og gleder meg til en ny arbeidsdag. Jeg er glad jeg har en jobb på grunn av lønna. Kun det. Jeg brenner ikke for jobben min. Det gjorde jeg mer for den forrige jobben. Men det er gledelig at jeg føler meg så ønsket på jobb. Jeg får masse ros. De er redde for at jeg skal finne meg en jobb i byen igjen. Jeg får høre st jeg kan brukes til alt . Jeg tenker st det må komme av at de ikke er så godt vant her ute på « bøgda» og at det er vanskelig å finne folk som kan det jeg kan. Så det er gledelig for meg det, men synd at jeg selv ikke trives så godt her ute på jordet og lengter tilbake til sivilisasjonen. Jeg var sååå nær å få ny jobb nå nylig :(

Men jeg har evnen til å tenke positivt. Jeg har en jobb, jeg har lønn, jeg har flotte barn, en kjekk og snill kjæreste, gode venner og alltid noe å se frem til :)

AnonymBruker
3 hours ago, Nicklusheletida said:

Dessverre spretter jeg ikke opp av senga og gleder meg til en ny arbeidsdag. Jeg er glad jeg har en jobb på grunn av lønna. Kun det. Jeg brenner ikke for jobben min.

Ville du heller vært trygdet? Du ville jo fått "lønn" da, uten å måtte sprette opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...