Gå til innhold

Føler du liten glede i hverdagen jevnt sett?

9 stemmer

1. 1. Føler du liten glede i hverdagen jevnt sett?

• Ja
      5
    • Nei
      4

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Den 6/15/2016 at 14.39, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: c8225...5db

Hei!

Nei,

jeg føler stort sett alltid stor glede, selv når jeg strever med ting, Jeg pleide glemme strevet i interessene, eller arbeidet.

Men akkurat nå for tiden, er det første gang i mitt liv at jeg ikke lar meg distrahere av gledene, interessene og beskjeftigelsene, jeg får derfor fra, ikke noe, til kun noen få pauser.

Men det er nytt. Jeg er blitt skremmende glemsk, så til de grader at jeg ikke vet hvorfor jeg feks sitter i bilen eller er i en butikk?, men tydeligvis er ikke underbevisstheten, eller hva det er, glemsk, (men jeg har ikke noen nytte eller forhold til denne underbevisstheten, syns jeg) den husker visst mye rart for oss, men ikke mye presist og konstruktivt, som at det er feks et sår man setter plaster på og fikser, for meg er denne underbevissthethen det snakkes om en trouble maker, jeg erfarer i vertfall ingen praktisk nytte av denne i min hverdag.

Håper jeg blir like glad og fri snart, sånn at ikke problemer ødelegger for gledene og interessene mine.

Fortsetter under...

Som Lillemus og Nicklus føler jeg ikke liten men stor glede i hverdagen. Jeg har en nydelig, klok og glad sønn, en snill og flott mann, en flott storfamilie, en jobb jeg trives veldig godt med, hyggelige, dyktige kollegaer og har ellers alt jeg trenger. Jeg vet at ingen av disse tingene er en selvfølge, og føler ofte på takknemlighet. 

AnonymBruker
22 minutter siden, Kayia skrev:

Som Lillemus og Nicklus føler jeg ikke liten men stor glede i hverdagen. Jeg har en nydelig, klok og glad sønn, en snill og flott mann, en flott storfamilie, en jobb jeg trives veldig godt med, hyggelige, dyktige kollegaer og har ellers alt jeg trenger. Jeg vet at ingen av disse tingene er en selvfølge, og føler ofte på takknemlighet. 

Jobb - check

Familie - check

Venner - check

Reiser  - ?

Hobbies - ?

Blir et fullverdig liv hvis du kan krysse av på de to siste!

Anonymkode: ecee0...7c0

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blablabla. Håper du har n o e spenning i livet ut over å vente på respons på disse internettytringene dine. 

Og om du skulle lure: ja, jeg har mange hobbier, reiser masse, og i tillegg har jeg nok med penger. Fornøyd med å kunne konkludere nå? 

Endret av Kayia

Annonse

AnonymBruker
4 minutes ago, Kayia said:

Håper du får det bedre snart, og greier å finne noe utenfor deg selv å glede deg til og over!

Dette er en temmelig ond ting å si til et annet menneske. Du skisserer en høyst usympatisk personlighet. Det er noe annet enn å si at andre har et fullverdig liv. Snakk om hykleri...

Anonymkode: c8225...5db

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jobb - check

Familie - check

Venner - check

Reiser  - ?

Hobbies - ?

Reiser - check

Hobbies - check

Altså lever jeg et fullverdig liv. :) 

AnonymBruker

Jeg føler ofte glede i hverdagen, ikke absolutt hele tiden, men ihvertfall stort sett. Jeg har mange ting å glede meg over i hverdagen. Især har jeg blitt mye gladere etter at jeg for tre år siden valgte å bryte tvert over med min dysfunksjonelle familie (foreldre/søsken) etter mange år med psykisk destruktivitet mot meg (jeg fikk rollen som familiens syndebukk). Etter bruddet har jeg følt meg fri, og en stor lettelse, - og ja mye gladere rett og slett.

Anonymkode: 8028a...fe7

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...