Gå til innhold

Depressiv, uro, hyper og normal

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nesten alt dette på en gang. Det er slitsomt, og jeg tror også det innimellom er slitsomt for de rundt meg. Er jeg hyper må alt skje på en gang. Har mange prosjekter på en gang, som også min nærmeste må være med på. Blir urolig når ingenting skjer. Så blir jeg langt nede.Jeg klarer ikke helt å formidle hvordan det er. Men tror dere forstår at dette også må slite på min nærmeste. Det har også skjedd mye vanskelig og spenningstilstander som ikke har gjort det bedre. Har alle det slik? Er det bare en del av livet? Føler dere da at livet er verdt å leve?

Anonymkode: 807dc...c87

AnonymBruker
Skrevet

Kan legge til angs, kreativ, lykkelig, selvmordstanker. Det veksler i et kaos. Jeg forstår ikke hva som skjer med meg. Har diagnosen BP2. Men det skal jo ikke skifte slik.

Anonymkode: 807dc...c87

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...