AnonymBruker Skrevet 15. juni 2016 Skrevet 15. juni 2016 Jeg har nesten alt dette på en gang. Det er slitsomt, og jeg tror også det innimellom er slitsomt for de rundt meg. Er jeg hyper må alt skje på en gang. Har mange prosjekter på en gang, som også min nærmeste må være med på. Blir urolig når ingenting skjer. Så blir jeg langt nede.Jeg klarer ikke helt å formidle hvordan det er. Men tror dere forstår at dette også må slite på min nærmeste. Det har også skjedd mye vanskelig og spenningstilstander som ikke har gjort det bedre. Har alle det slik? Er det bare en del av livet? Føler dere da at livet er verdt å leve? Anonymkode: 807dc...c87 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 Kan legge til angs, kreativ, lykkelig, selvmordstanker. Det veksler i et kaos. Jeg forstår ikke hva som skjer med meg. Har diagnosen BP2. Men det skal jo ikke skifte slik. Anonymkode: 807dc...c87 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.