Trine Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Skrevet 21. juni 2016 31 minutter siden, Gargamel skrev: Noen ganger høres det ut som du har det helt strålende Du burde kanskje skaffe deg en hund til, siden det er litt risky å være så avhengig av én person. Jeg har det bedre nå som jeg kan bruke mer av energien jeg har på noe jeg liker å gjøre. Men når jeg må gjøre andre ting, f.eks i butikken, så er det litt stress for da står hunden der og formidler "finn på noe, finn på noe, se hvor flink jeg er, får jeg godbit nå, kan vi gå tur, kan vi trene, kan vi jage nabokatta, kan vi, kan vi." mens jeg er så sliten at jeg har mest lyst til å grave meg ned. Men ut på tur, aldri sur, eller noe sånt. Stort sett er det jo hodet jeg er mest sliten i, ikke bena. Men ellerså så høres det nok bedre ut enn hva det er for oppi alt det hyggelige jeg prøver å gjøre så har jeg en evig kamp mot meg selv og resten av verden. Jeg prøver å lære meg å slappe av når jeg er på fjellet. Ikke fysisk, men mentalt. Man får mye tid til å tenke når man er ute sånn. Forøvrig nok en grunn til å ha en hund til, da er det mer å følge med på. Og det blir flere morsomme bilder og komiske situasjoner. Men også mer faenskap for to hunder er så ekstremt mye tøffere enn en hund alene Én person faktisk Det blir en til enten nå i vinter eller neste sommer, forhåpentligvis ihvertfall. Men det kommer an på hva nav har for planer for meg. Fra neste uke har jeg 3 uker hvor jeg skal være hundevakt, men andres hunder blir ikke det samme som sine egne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.