Cammomille Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 Jeg skal slutte hos min psykolog etter fire år pga studier i annen by. Har èn time igjen hos henne og vil gjerne gi henne en oppmerksomhet som viser litt hvor stor pris jeg setter på henne. Noen som har tips til hva jeg kan gi? Vet at hun ikke har anledning til å ta i mot store gaver og det er heller ikke intensjonen min. Vil bare gi henne en liten oppmerksomhet!! 0 Siter
Janus30 Skrevet 16. juni 2016 Skrevet 16. juni 2016 1 time siden, Cammomille skrev: Jeg skal slutte hos min psykolog etter fire år pga studier i annen by. Har èn time igjen hos henne og vil gjerne gi henne en oppmerksomhet som viser litt hvor stor pris jeg setter på henne. Noen som har tips til hva jeg kan gi? Vet at hun ikke har anledning til å ta i mot store gaver og det er heller ikke intensjonen min. Vil bare gi henne en liten oppmerksomhet!! Noe som viser at hjelpen har vært til nytte og at du har det bedre? Hva med et hjemmelaget kort med noen velvalgte ord? Det trenger ikke være så komplisert. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.