Gå til innhold

Ønsker oss liten båt, er ikke båtvante, ønsker råd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ungene og jeg har flyttet til et sted nær sjøen og der de fleste har båt. Vi har fått lyst på båt vi og. Da tenker jeg bare å kjøpe en brukt liten båt (10-14 fot) med påhengsmotor, for mer enn det har vi ikke råd til. Men vi er overhodet ikke båtvante, jeg har kun kjørt (selv) båt med påhengsmotor noen få ganger, ellers har vi bare kjørt med andre. Men her vi bor nå kjenner vi ingen å spørre for å få "opplæring".

Går det greit å lære seg å kjøre båt på egen hånd? Hva bør vi særlig passe på? To ting som gjør meg usikker er: Jeg aner ikke hvor det er skjær og sånn, håper det er lett å finne ut av hvis jeg kjøper et kart. Og det andre er frykten for folk som, kanskje i fylla, kjører sine båter og vannscootere rundt i full fart som svin.

Råd og innspill ønskes.

Anonymkode: 88191...5a1

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...