AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 Skrevet 18. juni 2016 Lurer på hvorfor psykolog spør om igjen spørsmål, svart avkreftende . Blir jeg ikke trodd ? Spør om dette jevnt . Anonymkode: 359f3...a5a 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. juni 2016 Skrevet 18. juni 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvorfor psykolog spør om igjen spørsmål, svart avkreftende . Blir jeg ikke trodd ? Spør om dette jevnt . Anonymkode: 359f3...a5a Hvorfor spør du ikke vedkommende? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 Skrevet 18. juni 2016 26 minutter siden, XbellaX skrev: Hvorfor spør du ikke vedkommende? Må visst gjøre det .... Jeg glemmer ofte å spørre spørsmål i dialogen vår siden jeg syns terapi er angst provoserende . Så sitter jeg og lurer etterpå - og får fæle fantasier om hvilke sykdommer de mistenker meg for . Anonymkode: 359f3...a5a 0 Siter
XbellaX Skrevet 18. juni 2016 Skrevet 18. juni 2016 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må visst gjøre det .... Jeg glemmer ofte å spørre spørsmål i dialogen vår siden jeg syns terapi er angst provoserende . Så sitter jeg og lurer etterpå - og får fæle fantasier om hvilke sykdommer de mistenker meg for . Anonymkode: 359f3...a5a Husk at diagnoser er ment som verktøy for å hjelpe deg til å få et bedre liv, ikke en dødsdom du får tatovert i pannen. I neste time synes jeg du skal spørre, så slipper du å kaste bort energi på å gå lure. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2016 Skrevet 18. juni 2016 Ja må ha i hodet jeg skal spørre om det jeg lurer på - hjernen er bare så stresset i samtalen . Redd diagnoser og sykdommer jeg ikke vil ha , er oppdatert på symptom og kobler opp mot dette når jeg sitter hjemme med tanke jaget . Dessuten når du vet om dem kan du jo selv bestemme om du har dem eller ei , så lenge du kan identifisere ett symptom og vite hvor du står i forhold til det , er du vel heller ikke på ville veier . Bare litt skummelt at jeg noen ganger begynner å lure på om jeg tror på tanker fordi de tar så mye kapasitet , samtidig er det jo også lett å ta forbehold . Jeg har mao bakke kontakt , men er redd slepphendt diagnostikk . Opplevd dette , men er ikke redd det nå , siden jeg tror jeg stoler på vedkommende jeg nå snakker med . Men når jeg hadde symptom jeg koblet til annen diagnose , men at dette var feil , tror jeg at jeg var sykere . Dersom du har innsikt i tolketendenser av mistroisk art lar du deg jo ikke styre av dem , men jeg vet ikke om hvor mye makt de har i meg om jeg utsatte meg for press. Tror bevissthet ufarliggjør ... Anonymkode: 359f3...a5a 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.