Gå til innhold

Gjentagende spørsmål

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på hvorfor psykolog spør om igjen spørsmål, svart avkreftende . Blir jeg ikke trodd ? Spør om dette jevnt .

Anonymkode: 359f3...a5a

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på hvorfor psykolog spør om igjen spørsmål, svart avkreftende . Blir jeg ikke trodd ? Spør om dette jevnt .

Hvorfor spør du ikke vedkommende?

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, XbellaX skrev:

Hvorfor spør du ikke vedkommende?

Må visst gjøre det .... Jeg glemmer ofte å spørre spørsmål i dialogen vår siden jeg syns terapi er angst provoserende . Så sitter jeg og lurer etterpå - og får fæle fantasier om hvilke sykdommer de mistenker meg for .

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må visst gjøre det .... Jeg glemmer ofte å spørre spørsmål i dialogen vår siden jeg syns terapi er angst provoserende . Så sitter jeg og lurer etterpå - og får fæle fantasier om hvilke sykdommer de mistenker meg for .

Husk at diagnoser er ment som verktøy for å hjelpe deg til å få et bedre liv, ikke en dødsdom du får tatovert i pannen. I neste time synes jeg du skal spørre, så slipper du å kaste bort energi på å gå lure. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja må ha i hodet jeg skal spørre om det jeg lurer på - hjernen er bare så stresset i samtalen .  Redd diagnoser og sykdommer jeg ikke vil ha , er oppdatert på symptom og kobler opp mot dette når jeg sitter hjemme med tanke jaget . Dessuten når du vet om dem kan du jo selv bestemme om du har dem eller ei , så lenge du kan identifisere ett symptom  og vite hvor du står i forhold til det , er du vel heller ikke på ville veier . Bare litt skummelt at jeg noen ganger begynner å lure på om jeg tror på tanker fordi de tar så mye kapasitet , samtidig er det jo også lett å ta forbehold . Jeg har mao bakke kontakt , men er redd slepphendt diagnostikk . Opplevd dette , men er ikke redd det nå , siden jeg tror jeg stoler på vedkommende jeg nå snakker med . Men når jeg hadde symptom jeg koblet til annen diagnose , men at dette var feil , tror jeg at jeg var sykere . Dersom du har innsikt i tolketendenser av mistroisk art lar du deg jo ikke styre av dem , men jeg vet ikke om hvor mye makt de har i meg om jeg utsatte meg for press. Tror bevissthet ufarliggjør ...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...