Gå til innhold

Å ha personlig kontakt med Gud er da ikke sykt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
12 timer siden, stjernestøv skrev:

Alle får tegn fra Gud hver dag, om vi bare legger merke til det. Vi kan også be om tegn fra hjelpere og avdøde. 

Ja du kan be om mye , men du får ikke noe tegn fra døde, for de døde er helt uten bevissthet, de har sluttet å leve, eller å eksistere, det er derfor en kaller dem for døde.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ingen gud.

Anonymkode: 723ff...769

Bibelen sier: Den uforstandige har sagt i sitt hjerte: «Det finnes ingen gud" Salme 14: 1

Skrevet
Just now, FGT said:

Bibelen sier: Den uforstandige har sagt i sitt hjerte: «Det finnes ingen gud" Salme 14: 1

Åh, men da tok jeg jo feil da! Damn.

Skrevet
23 minutter siden, Wretch skrev:

Åh, men da tok jeg jo feil da! Damn.

Ok.

Skrevet
12 timer siden, stjernestøv skrev:

F.eks hvis du slår på radioen og det kommer en viss sang, det kan være et tegn. Eller hvis du leser noe en plass, det kan være en beskjed. Eller en haug med sommerfugler, en fugl som kvitrer...mm. 

Men hjelpes stjernestøv, nå må jeg fortelle om en opplevelse til. Sommerfugler har en helt spesiell betydning for meg, pga et familiemedlem.

En sommer gikk jeg tur tidlig om morgenen. Jeg kom til et hvitt stakittgjerde der det satt en stor brunoransje sommerfugl. Den fløy idet jeg passerte, og da så jeg at det satt sånne sommerfugler bortover hele gjerdet. En etter en fløy de. Det var magisk!

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, FGT skrev:

Ja du kan be om mye , men du får ikke noe tegn fra døde, for de døde er helt uten bevissthet, de har sluttet å leve, eller å eksistere, det er derfor en kaller dem for døde.

Det kan diskuteres, men det har vel ingen hensikt?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det kan diskuteres, men det har vel ingen hensikt?

Ting blir mye enklere du man bare tror på det som kan måles, veies og observerers.

Anonymkode: 14838...2d9

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, Nyve skrev:

Men hjelpes stjernestøv, nå må jeg fortelle om en opplevelse til. Sommerfugler har en helt spesiell betydning for meg, pga et familiemedlem.

En sommer gikk jeg tur tidlig om morgenen. Jeg kom til et hvitt stakittgjerde der det satt en stor brunoransje sommerfugl. Den fløy idet jeg passerte, og da så jeg at det satt sånne sommerfugler bortover hele gjerdet. En etter en fløy de. Det var magisk!

Ja vi var på hytta til foreldrene mine en gang, og der satt det en haug med sommerfugler i en busk. Har aldri sett så mange før, så fløy de...en etter en. Det var et tegn fra min bror på at han var med oss. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ting blir mye enklere du man bare tror på det som kan måles, veies og observerers.

Anonymkode: 14838...2d9

Jeg har observert nok :) 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutes ago, stjernestøv said:

Jeg har observert nok :) 

Det er nok "indre" observasjoner.

Blomsterfluen
Skrevet
Den Sunday, June 19, 2016 at 12.07, stjernestøv skrev:

Alle får tegn fra Gud hver dag, om vi bare legger merke til det. Vi kan også be om tegn fra hjelpere og avdøde. 

Ja. Jeg er ganske sikker på at leiligheten min er gjemsøkt av enten pappa, mormor eller et avdødt personal. Jeg opplever til tider at noe stryker meg på hodet/nakken og avogtil en litt svalende liten trekk-vind når jeg ligger i senga p skal sove. I dag når jeg skulle sette meg i bilen min etter en handletur, såg jeg en personskikkelse vinke/veifte med armen vedsiden av føreren i en annen bil. Da jeg kikket etter engang til så var setet der skikkelsen viftet med armen borte vekk, og føreren var den eneste i bilen. Jeg viftet ikke med armen, så det kan ikke ha vært meg i frontrute refleksjonen. Og ting som ligger ved stuebordet mitt beveger seg ved å "vippe" uten at det skal være mulig at det skal kunne vippe av seg selv.

Skrevet
1 hour ago, Blomsterfluen said:

Ja. Jeg er ganske sikker på at leiligheten min er gjemsøkt av enten pappa, mormor eller et avdødt personal. Jeg opplever til tider at noe stryker meg på hodet/nakken og avogtil en litt svalende liten trekk-vind når jeg ligger i senga p skal sove. I dag når jeg skulle sette meg i bilen min etter en handletur, såg jeg en personskikkelse vinke/veifte med armen vedsiden av føreren i en annen bil. Da jeg kikket etter engang til så var setet der skikkelsen viftet med armen borte vekk, og føreren var den eneste i bilen. Jeg viftet ikke med armen, så det kan ikke ha vært meg i frontrute refleksjonen. Og ting som ligger ved stuebordet mitt beveger seg ved å "vippe" uten at det skal være mulig at det skal kunne vippe av seg selv.

Dette er nok innbilninger.

Skrevet (endret)
1 time siden, Blomsterfluen skrev:

Så du tror at det er din avdøde  familien som har våknet til liv igjen, og kommer på besøk til deg ?Da syns jeg at de burde være litt mer selskapelig en det du opplever med dem.

Endret av FGT
Blomsterfluen
Skrevet
2 minutter siden, FGT skrev:

Så du tror at det familien din som kommer på besøk altså ?

Ja. De som er avdøde. Jeg har også sett en gang masse pinnedyrgjennferd en natt som hadde dannet bro med kroppene sine sån at de tøyt ut av deggen. Men de gikk over til den andre dimensjonen der døde vesens skjel kommer, etter 1 sekund. Jeg kan bare se denne andre dimensjonen i ca et sekund idet jeg våkner. Jeg hører også hele sangtekster/melodier på sanger jeg ikke har hørt på kanskje 10 år om jeg tvinger kroppen min til å sove om jeg er uthvilt, og havner i lucid dreaming.

AnonymBruker
Skrevet
40 minutes ago, Blomsterfluen said:

Jeg har også sett en gang masse pinnedyrgjennferd en natt som hadde dannet bro med kroppene sine sån at de tøyt ut av deggen. Men de gikk over til den andre dimensjonen der døde vesens skjel kommer, etter 1 sekund. Jeg kan bare se denne andre dimensjonen i ca et sekund idet jeg våkner.

Jeg tror ikke dette var virkelig.

Skrevet

Hvis Gud skulle redde meg hvorfor overloada han hjernen min så jeg måtte innlegges og bli feit når jeg var på god vei til å bli slank ?!!!!!!! Hva hadde Bettans ektemanns død med meg å gjøre? Og en random fb venns bikkje ?

stjernestøv
Skrevet
11 timer siden, Blomsterfluen skrev:

Ja da er det nok noe der, får ikke håpe du blir redd for det er ikke farlig :) 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Ja da er det nok noe der, får ikke håpe du blir redd for det er ikke farlig :) 

Demoner er ikke til å spøke med i tilfelle !

stjernestøv
Skrevet
58 minutter siden, FGT skrev:

Demoner er ikke til å spøke med i tilfelle !

Nei det vet jeg :( 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...