AnonymBruker Skrevet 19. juni 2016 Skrevet 19. juni 2016 Fikk innvilget uføre i fjor. Dette har hatt positiv innvirkning på helsen. Føler med bedre og mer opplagt nå enn på mange mange år. Kan jeg si det til legen, eller bør jeg lyve å si jeg ikke føler meg bra for å unngå spørsmål/mistenksomhet om trygden er berettiget? Men da kan jeg bli satt på uttesting av medisiner jeg egentlig ikke trenger, og kaste bort legens tid. Anonymkode: 24be0...ae7 0 Siter
frosken Skrevet 19. juni 2016 Skrevet 19. juni 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk innvilget uføre i fjor. Dette har hatt positiv innvirkning på helsen. Føler med bedre og mer opplagt nå enn på mange mange år. Kan jeg si det til legen, eller bør jeg lyve å si jeg ikke føler meg bra for å unngå spørsmål/mistenksomhet om trygden er berettiget? Men da kan jeg bli satt på uttesting av medisiner jeg egentlig ikke trenger, og kaste bort legens tid. Anonymkode: 24be0...ae7 Si til legen hvordan du har det. Det er ikke overraskende at for enkelte typer problemer så vil reduksjon av belastning kunne virke helsefremmende:-) 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.