AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Går rett vest med tannhelse. Tror ikke jeg tørr å gjøre noe med det. Mistet pusten i tannlege stolen for noen år siden . Har fått tannkjøtt sykdom og har vondt i hele munnen . Kan dette medføre blodforgiftning eller noe annet ?Ikke kult å kjenne du råtner men ikke klarer å gjøre noe med det. Og jeg kommer til å begynne å gråte av tannlegens kjeft og gys . Kjenner meg nokså likegyldig til dette forfallet , men er redd om det såkalt går over i blodbaner .. Høres ut som en smertefull død . Ser også for meg at tannløshet ikke er mye å trakte etter . Skulle hatt et spark bak , en trenger mental styrke for å være i en tannleges vold . Det har jeg ikke . Anonymkode: 77e07...fc6 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Søk på odontofobi så finner du en liste over tannleger som spesialiserer seg, og har interesse for slike tilfeller som deg. Jeg var på samme måte. Først fikk jeg gjort omfattende tannbehandling i narkose, som fikset alt på en gang. Så etter noen år var det til en tannlege som hadde interesse og erfaring i å behandle folk med tannlegeskrekk. Det ble da sterke angstmedisiner og full kontroll fra meg som pasient. Nå går jeg til vanlig tannlege uten problemer. Anonymkode: c7c06...2f8 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.