Psykojenta Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 Jeg lurer på når det går fra å være symptomer på psykiske lidelser til å bli noe eget? Jeg føler meg ikke deprimert lenger, det er ikke en opptur heller . Jeg har altfor kort lunte for tida, blir meget raskt irritert, ofte over bagateller. Vi driver og roter litt I traumer fra barndommen, det gjør vel kanskje noe med kontrollen jeg har måttet ha inntil nå. Og når ting nå kommer fram I lyset, er det vanskeligere å stenge igjen følelser. Men jeg føler ikke at dette er grunn nok til å slite så mye med søvnen. Kan spiseproblematikk føre til forverra søvnmønster? Jeg blir rett og slett ikke trøtt. Dvs, kommer ikke I søvnmodus. Kan legge meg, men kommer nesten aldri I den modusen at jeg kan lukke øynene og la tankene vandre. Vet ikke åssen forklare det... Går det an å bli utreda for søvnproblematikk? Hvem gjør evt det? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2016 Skrevet 20. juni 2016 http://traumeverden.net/index.php?/topic/36-tips-for-å-sove-bedre/ Anonymkode: a410b...d27 0 Siter
Psykojenta Skrevet 20. juni 2016 Forfatter Skrevet 20. juni 2016 Må ha konto der, skal se om jeg føler jeg kan registrere meg der og bruke av tida deres 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.