Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så langt i dag ikke klart å gjøre en døyt. Jeg har en passe lang gjøreliste men har ikke strøket over noe enda. Dette går ikke. Nå må jeg se og komme i gang. Er det ikke nå man sier JUST DO IT?

Jeg har forresten en venninne som er dypt deprimert. Hun har akkurat begynt med Cipralex. Jeg håper virkelig det hjelper. Det gjør meg virkelig vondt å se henne lide sånn. Jeg har jo vært der selv! Vi snakker sammen hver kveld. I dag har hun vært nødt til å dra seg selv etter håret og gjøre to ting. Ikke lett det! Det er vel flere her inne som opplever at en depresjon gir fysiske symptomer også. Man er tung i kroppen og det gjør vondt. Godt jeg er oppegående sånn at jeg kan være der for henne. Vi skal prøve å komme oss ut på kafe før jeg drar på ferie.

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg har så langt i dag ikke klart å gjøre en døyt. Jeg har en passe lang gjøreliste men har ikke strøket over noe enda. Dette går ikke. Nå må jeg se og komme i gang. Er det ikke nå man sier JUST DO IT?

Jeg har forresten en venninne som er dypt deprimert. Hun har akkurat begynt med Cipralex. Jeg håper virkelig det hjelper. Det gjør meg virkelig vondt å se henne lide sånn. Jeg har jo vært der selv! Vi snakker sammen hver kveld. I dag har hun vært nødt til å dra seg selv etter håret og gjøre to ting. Ikke lett det! Det er vel flere her inne som opplever at en depresjon gir fysiske symptomer også. Man er tung i kroppen og det gjør vondt. Godt jeg er oppegående sånn at jeg kan være der for henne. Vi skal prøve å komme oss ut på kafe før jeg drar på ferie.

Du er en god venninne, det er tungt å være deprimert. Og du og sliter med å få gjort ting, jeg og.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke bra å være deprimert kontinuerlig. Det er vondt å være deprimert, men hvis det går mer opp og ned så får man hvilepauser. Hvis man svinger litt mer opp enn hva som er normalt har man i alle fall det. Nå har jeg en opptur. Må nok bruke sovemedisiner i natt, hvis ikke blir jeg utslitt og deretter deprimert. Det er helt tydelig for meg at det har en sammenheng med livsstilen den og den dagen / uka. Visse ting fører til oppturer, andre til nedturer. Dette gjør det egentlig vanskelig, for det er ikke bare å gjøre de tingene som fører til oppturer, da blir jeg bare søvnløs og utslitt. Det er ingenting som er varig...

Anonymkode: b24f5...edb

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...