Gå til innhold

Sliten.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Men jeg fortjener det vel? Det er jo en mening med ALT! Kommer meg vel gjennom dette og. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Men jeg fortjener det vel? Det er jo en mening med ALT! 

Hvilken mening er det at millioner av barn dør av sult hvert år?

Anonymkode: 3033f...b17

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken mening er det at millioner av barn dør av sult hvert år?

Nei si det. Jeg vet hvorfor, men dere blir bare provosert av det. Ingen diskusjon takk!

stjernestøv
Skrevet

Noen mener ting ikke har noen mening, det respekterer jeg!

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Noen mener ting ikke har noen mening, det respekterer jeg!

Jeg forstår bare ikke slags hva "mening" det skal være at 5 åring dør av leukemi.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår bare ikke slags hva "mening" det skal være at 5 åring dør av leukemi.

Nei.....det gjør du nok ikke. Vi er her alle for å lære, husk det. 

stjernestøv
Skrevet

Bare slett dette. Ingenting gir mening uansett!!!!

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Nei si det. Jeg vet hvorfor, men dere blir bare provosert av det. Ingen diskusjon takk!

Kunne du stått ansikt til ansikt med foreldre som har mistet sine små barn og si at "det var en mening med det!"? 

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Lillemus skrev:

Kunne du stått ansikt til ansikt med foreldre som har mistet sine små barn og si at "det var en mening med det!"? 

Nei for helvete....

Skrevet

La stjernestøv være i fred! Det er dårlig gjort å ta henne på dette. Veldig enkelt å angripe henne. Hun beveger seg inn på områder som mange av oss aldri gjør. Hun tenker alternativt og mener ikke noe vondt med det.

Og til deg stjernestøv: Det er alltid en grunn til at man er sliten. Prøv å slappe av og spør deg selv hva det skyldes og så kan du kanskje gjøre noe med det. Jeg får følelsen av at du går i ring når det gjelder det meste. Det gjør kanskje de fleste av oss, men noen har bedre ringer enn andre. Hva med en avstikker fra tid til annen?

Vet ikke om du fremdeles sitter oppe, men gjør du det ønsker jeg deg en riktig god natt! Sov godt og drøm søtt.

Nicklusheletida
Skrevet
9 timer siden, Gondor skrev:

La stjernestøv være i fred! Det er dårlig gjort å ta henne på dette. Veldig enkelt å angripe henne. Hun beveger seg inn på områder som mange av oss aldri gjør. Hun tenker alternativt og mener ikke noe vondt med det.

Og til deg stjernestøv: Det er alltid en grunn til at man er sliten. Prøv å slappe av og spør deg selv hva det skyldes og så kan du kanskje gjøre noe med det. Jeg får følelsen av at du går i ring når det gjelder det meste. Det gjør kanskje de fleste av oss, men noen har bedre ringer enn andre. Hva med en avstikker fra tid til annen?

Vet ikke om du fremdeles sitter oppe, men gjør du det ønsker jeg deg en riktig god natt! Sov godt og drøm søtt.

Hvis man ønsker fred fra andre dolere, så er det  _ veldig enkelt_ å sørge SELV.

Når du skriver « La Stjernestøv få fred » , så er det akkurat som du sier at innleggene hun skriver er bare noe som skjer helt av seg selv, helt uten hennes vilje. Blir hun styrt utenifra kanskje av en Aliens ?

Jeg går ut i fra at alle som skriver innlegg , ønsker et svar. Svarene her var helt greie og som forventet på et slikt innlegg.

stjernestøv
Skrevet
10 timer siden, Gondor skrev:

Takk for det. Her inne er det noen sure kjerringer, de er bare ute etter å angripe meg. Ja jeg går vel mye i ring, jeg blir sliten av å være med folk. Hadde besøk i går, men trodde jeg skulle takle det. 

Nicklusheletida
Skrevet
10 timer siden, Gondor skrev:

Hvis man ønsker fred fra andre dolere, så er det  _ veldig enkelt_ å sørge SELV.

Når du skriver « La Stjernestøv få fred » , så er det akkurat som du sier at innleggene hun skriver er bare noe som skjer helt av seg selv, helt uten hennes vilje. Blir hun styrt utenifra kanskje av en Aliens ?

Jeg går ut i fra at alle som skriver innlegg , ønsker et svar. Svarene her var helt greie og som forventet på et slikt innlegg.

Nicklusheletida
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det. Her inne er det noen sure kjerringer, de er bare ute etter å angripe meg. Ja jeg går vel mye i ring, jeg blir sliten av å være med folk. Hadde besøk i går, men trodde jeg skulle takle det. 

Men svare du fikk var jo ikke sure. Du fikk bare svar fra enkelte om noen ting som skjer, er meningsløst.

Det var et svar på det du skrev om at ALT har en mening. Jeg klarer ikke å se at det var noe surt over de svarene. Bare en uenighet.

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Nicklusheletida skrev:

Men svare du fikk var jo ikke sure. Du fikk bare svar fra enkelte om noen ting som skjer, er meningsløst.

Det var et svar på det du skrev om at ALT har en mening. Jeg klarer ikke å se at det var noe surt over de svarene. Bare en uenighet.

MEN det var ikke det dette innlegget skulle handle om! Sier ikke at ALLE MÅ tro det jeg tror. 

Nicklusheletida
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

MEN det var ikke det dette innlegget skulle handle om! Sier ikke at ALLE MÅ tro det jeg tror. 

Da forstår jeg ikke hva innlegget ditt skulle handle om? Det er jo dette du skriver om i innlegget. Du skriver at du fortjener å være sliten , at det er en mening med det og du får svar som sier at: Nei, du fortjener ikke å være sliten. Man fortjener ikke å dø som 5-åring heller.

Du fortjener ikke å være syk. 

Skrevet
14 timer siden, stjernestøv skrev:

Men jeg fortjener det vel? Det er jo en mening med ALT! Kommer meg vel gjennom dette og. 

Du kommer deg nok gjennom denne perioden også, men er det noe du kan gjøre som vil føre til at du føler deg mindre sliten? Hva tror du i størst grad bidrar til denne slitenheten?

Skrevet
Ikke noe liv er meningsløst! Selvom det ofte kan føles sånn. Jeg tenker nesten daglig at livet mitt er meningsløst. Men det er bare depresjonen som snakker.

Jeg leste en gang om en eller annen borgerkrig i afrika, der det ble fortalt om grufulle hendelser. En baby, bare noen måneder gammel, hadde blitt drept ved å bli slengt mot en murvegg. Jeg satt og gråt mens jeg leste, og tenkte at det var jo helt meningsløst og dø så liten på så grusomt vis.

Men så slo det meg at jeg satt jo her på et annet kontinent, og ble dypt berørt av det jeg leste. Historien til denne babyen kan ha rørt tusenvis av mennesker over hele verden. Hvem av oss kan påstå at vi har gjort det samme?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Du kommer deg nok gjennom denne perioden også, men er det noe du kan gjøre som vil føre til at du føler deg mindre sliten? Hva tror du i størst grad bidrar til denne slitenheten?

Får se filmer. Bare at jeg gjør ting og snakker med folk gjør at jeg blir sliten. 

Skrevet

Jeg lurer på om du kunne hatt nytte av å gjøre noe praktisk - noe som gjør at du ikke får så mange inntrykk akkurat nå. Filmer kan også være ganske overveldende når du ikke har det bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...