Gå til innhold

Sliten.

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, frosken skrev:

Jeg lurer på om du kunne hatt nytte av å gjøre noe praktisk - noe som gjør at du ikke får så mange inntrykk akkurat nå. Filmer kan også være ganske overveldende når du ikke har det bra.

Vet ikke hva det skulle vært, orker ikke gå på dagsenteret. Og i går hadde jeg jo besøk, ble helt gåen. 

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Vet ikke hva det skulle vært, orker ikke gå på dagsenteret. Og i går hadde jeg jo besøk, ble helt gåen. 

Er det noen form for håndarbeid du liker å holde på med? Eller du kan jo tegne:-)

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Er det noen form for håndarbeid du liker å holde på med? Eller du kan jo tegne:-)

Det er ikke det. Jo kunne jo tegnet, får se. 

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Det er ikke det. Jo kunne jo tegnet, får se. 

Kan du ikke prøve å ha det litt stille rundt deg et par timer hver formiddag, og så bruke denne tiden til å tegne?

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Kan du ikke prøve å ha det litt stille rundt deg et par timer hver formiddag, og så bruke denne tiden til å tegne?

Vet ikke hvor kreativ jeg er nå, om jeg får det til. Får se, må kjøpe nye tegnesaker da.

Skrevet
4 timer siden, Nyve skrev:
Ikke noe liv er meningsløst! Selvom det ofte kan føles sånn. Jeg tenker nesten daglig at livet mitt er meningsløst. Men det er bare depresjonen som snakker.

Jeg leste en gang om en eller annen borgerkrig i afrika, der det ble fortalt om grufulle hendelser. En baby, bare noen måneder gammel, hadde blitt drept ved å bli slengt mot en murvegg. Jeg satt og gråt mens jeg leste, og tenkte at det var jo helt meningsløst og dø så liten på så grusomt vis.

Men så slo det meg at jeg satt jo her på et annet kontinent, og ble dypt berørt av det jeg leste. Historien til denne babyen kan ha rørt tusenvis av mennesker over hele verden. Hvem av oss kan påstå at vi har gjort det samme?

Hva mener du egentlig her? At barnets død hadde en mening fordi det rørte ved så mange mennesker?

Skrevet (endret)
4 timer siden, Nyve skrev:
Men så slo det meg at jeg satt jo her på et annet kontinent, og ble dypt berørt av det jeg leste. Historien til denne babyen kan ha rørt tusenvis av mennesker over hele verden. 

60981-Homer-Simpson-Facepalm-meme-do-pO4

Endret av slabbedask
Skrevet
19 minutter siden, slabbedask skrev:

60981-Homer-Simpson-Facepalm-meme-do-pO4

Spis kamferdropsene dine du!

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Nyve skrev:

Jeg leste en gang om en eller annen borgerkrig i afrika, der det ble fortalt om grufulle hendelser. En baby, bare noen måneder gammel, hadde blitt drept ved å bli slengt mot en murvegg. Jeg satt og gråt mens jeg leste, og tenkte at det var jo helt meningsløst og dø så liten på så grusomt vis.

Men så slo det meg at jeg satt jo her på et annet kontinent, og ble dypt berørt av det jeg leste. Historien til denne babyen kan ha rørt tusenvis av mennesker over hele verden. Hvem av oss kan påstå at vi har gjort det samme?

For et følelsesløst innlegg! :-(

Anonymkode: bc733...d80

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...