AnonymBruker Skrevet 22. juni 2016 Skrevet 22. juni 2016 Holder nå på å trappe ned på Escitalopram for så å slutte. Har tatt medisin i ca. 10 mnd. Trappet ned fra 20 mg til 15 mg over en uke og det gikk fint uten at jeg merket noe forskjell. Har nå gått fra 15 mg til 10 mg. Har tatt 10 mg i 3 dager og i dag har jeg følt meg veldig svimmel, mer urolig og irritert. Vil dette gå over etter noen dager? Planen er etter å ha tatt 10 mg en uke å trappe ned til 5 mg i en uke for så å slutte helt, men bør jeg vente litt med det eller vil det gå bra? Anonymkode: 91e38...3de 0 Siter
Strikka Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Holder nå på å trappe ned på Escitalopram for så å slutte. Har tatt medisin i ca. 10 mnd. Trappet ned fra 20 mg til 15 mg over en uke og det gikk fint uten at jeg merket noe forskjell. Har nå gått fra 15 mg til 10 mg. Har tatt 10 mg i 3 dager og i dag har jeg følt meg veldig svimmel, mer urolig og irritert. Vil dette gå over etter noen dager? Planen er etter å ha tatt 10 mg en uke å trappe ned til 5 mg i en uke for så å slutte helt, men bør jeg vente litt med det eller vil det gå bra? Anonymkode: 91e38...3de Nå kjenner ikke jeg til den typen medisin, men tror du uansett må regne med litt problemer når du trapper ned. Masse lykke til ønskes deg 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Jeg anbefaler at du bruker minst 3 uker, helst 4 uker, på hvert trinn. Escitalopram = Cipralex. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.