AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Hva slags type bp er det da hvis en hovedsakelig har depresjoner og blandede episoder? Jeg fikk i sin tid diagnose bp2, men jeg tror ikke jeg har hypomanier, bare det jeg kaller for/tror er blandede episoder. Eksempel på en slik episode: Rastløs, irritabel og søvnløs, samtidig som jeg har symptomer på depresjon slik som suicidalitet og håpløshet. Anonymkode: 60019...ab1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Eksempel på en slik episode: Rastløs, irritabel og søvnløs, samtidig som jeg har symptomer på depresjon slik som suicidalitet og håpløshet. Anonymkode: 60019...ab1 Eller er det dette som er hypomani? Anonymkode: 60019...ab1 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2016 Skrevet 23. juni 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller er det dette som er hypomani? Anonymkode: 60019...ab1 Trodde det var kompetente fagfolk her som kunne svare på spørsmålene mine. Men det ser ut til at ingen vet en dritt om dette? Anonymkode: 60019...ab1 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.