Gå til innhold

Depresjon som sutteklut..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt over et år som deprimert (for første gang i livet), jeg er 55 år og har lite grunn for å være deprimert tror jeg.

MEN - skremmer meg at nå har jeg kommet i en fase hvor jeg tror jeg "velger" depresjonen framfor helnigsprosess.  Dvs at jeg er i full jobb, mye med familie og venner, men søren så godt det er å bare sitte ved PC elle Ipad og google her, skrive innlegg og lese mange lidelseshistorer.

Er vi vår verste fiende?  Og hvordan komme ut av en slags avhengighet til disse forum.....................?

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig kjent ut. Depresjonen er et trygt sted å være. Likevel er du ikke et håpløst tilfelle når du er i full jobb og er mye med familien og venner, da synes jeg heller du skal tenke på googlinga som et lite avbrekk og noe du gjør for å slappe av. Bare ikke les alle lidelseshistoriene da... :)

Anonymkode: a54aa...683

Skrevet

Jeg bære Hæ? Depresjon er umenneskelig lidelse

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En forteller seg selv at en har kontroll. Kontroll på den måten at en har et valg. Valg om en vil benytte seg av anbefalte behandlinger eller ikke slik det er beskrevet i tråden "Dette går min vei".

AnonymBruker
Skrevet

Mye moralisme noen utsettes for. Men når det er noen som lurer narkotiske stoffer i andre... folk er forskjellige.

Anonymkode: 21910...0a4

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...