Strikka Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Litt over et år som deprimert (for første gang i livet), jeg er 55 år og har lite grunn for å være deprimert tror jeg. MEN - skremmer meg at nå har jeg kommet i en fase hvor jeg tror jeg "velger" depresjonen framfor helnigsprosess. Dvs at jeg er i full jobb, mye med familie og venner, men søren så godt det er å bare sitte ved PC elle Ipad og google her, skrive innlegg og lese mange lidelseshistorer. Er vi vår verste fiende? Og hvordan komme ut av en slags avhengighet til disse forum.....................? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Høres veldig kjent ut. Depresjonen er et trygt sted å være. Likevel er du ikke et håpløst tilfelle når du er i full jobb og er mye med familien og venner, da synes jeg heller du skal tenke på googlinga som et lite avbrekk og noe du gjør for å slappe av. Bare ikke les alle lidelseshistoriene da... Anonymkode: a54aa...683 0 Siter
Annkarin Skrevet 24. juni 2016 Skrevet 24. juni 2016 Jeg bære Hæ? Depresjon er umenneskelig lidelse 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juni 2016 Skrevet 25. juni 2016 En forteller seg selv at en har kontroll. Kontroll på den måten at en har et valg. Valg om en vil benytte seg av anbefalte behandlinger eller ikke slik det er beskrevet i tråden "Dette går min vei". 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 Skrevet 27. juni 2016 Mye moralisme noen utsettes for. Men når det er noen som lurer narkotiske stoffer i andre... folk er forskjellige. Anonymkode: 21910...0a4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.