Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det føles så bra når jeg endelig begynner å se resultater av behandlingen.

Jeg har snart gått til behandling i 1. år, jeg har kjørt 21 mil hver uke for å komme til behandler, jeg har jobbet ekstremt hardt med meg selv og fulgt alle råd til behandler, jeg har tatt medisin jeg har blitt anbefalt, jeg har gått med på å bli sykemeldt og jeg har kjempet hver dag for å holde meg "oppe". Jeg har tatt meg av barn og hjem, familie og venner. Det har vært slitsomt og tøft og har mange gang hatt lyst til å gi opp.

Har blitt mer og mer fasinert av psykiatri. Jeg har hatt lite tro på enkelte ting jeg har blitt bedt om å gjøre av behandler og mye rart har hørtes rart ut i mine ører, men det har utrolig nok funket.

Jeg har ennå en lang vei å gå, men jeg ser lyset i tunnelen nå. Behandlere synes jeg har gjort en god jobb og de har tro på meg. Nå har jeg tatt sommerferie fra behandlingen, men jeg er klar til å fortsett til høsten igjen uansett hvor tøft det kommer til å bli.

Måtte bare skryte litt av meg selv og si at det er håp for de fleste.

God sommer!

Skrevet

Det var hyggelig å lese.  Så bra at du ser resultater:D

God sommer!

Skrevet
3 minutter siden, Fionys skrev:

Jeg har snart gått til behandling i 1. år, jeg har kjørt 21 mil hver uke for å komme til behandler, jeg har jobbet ekstremt hardt med meg selv og fulgt alle råd til behandler, jeg har tatt medisin jeg har blitt anbefalt, jeg har gått med på å bli sykemeldt og jeg har kjempet hver dag for å holde meg "oppe". Jeg har tatt meg av barn og hjem, familie og venner. Det har vært slitsomt og tøft og har mange gang hatt lyst til å gi opp.

Har blitt mer og mer fasinert av psykiatri. Jeg har hatt lite tro på enkelte ting jeg har blitt bedt om å gjøre av behandler og mye rart har hørtes rart ut i mine ører, men det har utrolig nok funket.

Jeg har ennå en lang vei å gå, men jeg ser lyset i tunnelen nå. Behandlere synes jeg har gjort en god jobb og de har tro på meg. Nå har jeg tatt sommerferie fra behandlingen, men jeg er klar til å fortsett til høsten igjen uansett hvor tøft det kommer til å bli.

God sommer!

Hei

Flott å høre. Ja, det er ofte en grunn til at behandleren sier og gjør ting og at de vil at en skal bruke medisiner.

Godt å lese om en som er fornøyd og at behandlingen virker. Du er flink som har jobbet hardt, det pleier ofte å gi resultater.  Du er også flink  som sier det

Fortsett å stå på.  Ja, det er håp for alle. En riktig god sommer til deg og. 

Skrevet
23 minutter siden, Lyrica skrev:

Det var hyggelig å lese.  Så bra at du ser resultater:D

God sommer!

Ja det så mørkt ut en stund, men nå har det løsnet.

24 minutter siden, emilie321 skrev:

Hei

Flott å høre. Ja, det er ofte en grunn til at behandleren sier og gjør ting og at de vil at en skal bruke medisiner.

Godt å lese om en som er fornøyd og at behandlingen virker. Du er flink som har jobbet hardt, det pleier ofte å gi resultater.  Du er også flink  som sier det

Fortsett å stå på.  Ja, det er håp for alle. En riktig god sommer til deg og. 

Som oftest så er det bare det negative med behandling, behandlere og medisiner som kommer frem og det er litt synd. Det er viktig at positive ting også kommer frem slik at folk ser at det virker for noen og at det er håp. Uten håp så tror jeg ikke man kommer så veldig langt.

Av og til må man skryte av seg selv, bare det ikke blir hele tiden :)

Skrevet
2 minutter siden, Fionys skrev:

Ja det så mørkt ut en stund, men nå har det løsnet.

Som oftest så er det bare det negative med behandling, behandlere og medisiner som kommer frem og det er litt synd. Det er viktig at positive ting også kommer frem slik at folk ser at det virker for noen og at det er håp. Uten håp så tror jeg ikke man kommer så veldig langt.

Av og til må man skryte av seg selv, bare det ikke blir hele tiden :)

Helt enig. Positivitet avler positivitet  (som regel)

I de årene jeg var innenfor systemet så fikk jeg utrolig god hjelp. Kan vel takke mange for at jeg er i live og har det såpass som jeg har det idag. Er idag glad for at jeg lever selv om jeg har utfordringer i hverdagen. 

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hyggelig lesing :-)

Det er oftest akkurat det du har gjort som skal til for å få fremgang.

Skrevet
15 timer siden, Fionys skrev:

God sommer!

Så flott å lese Fionys :-) God sommer!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...