Gå til innhold

Unge menn og eldre kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 51 år gammel og merker at jeg tiltrekkes mer og mer av menn som er 10-20 år yngre enn meg selv. Jeg er på en datingside og jammen meg kommer det ikke jevnlig inn unge menn og vil ha kontakt. Det er selvfølgelig kun for fysisk nytelse, men det er det som er så spennende. Nå har jeg en 28-åring i min hule hånd og jeg har tenkt til å slå til. Han har sendt bilder av seg selv og er litt av en lekkerbisken. Jeg har selvfølgelig ikke kroppen til en 20-åring, men er ikke flau over den heller selv om jeg helt klart kunne gå ned noen kilo. Jeg ville aldri ha vist meg ute sammen med ham. Det ville vært ubehagelig. Nei, bare komme hjem til ham og ferdig med det. Det er ikke sikkert det blir mer enn med den ene gangen heller.

Når det er sagt vil jeg ha en mann på min egen alder hvis jeg skal inn i et kjærlighetsforhold som skal vare.

Er det noen som har gjort dette? Hva er din erfaring?

Skrevet
43 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg er 51 år gammel og merker at jeg tiltrekkes mer og mer av menn som er 10-20 år yngre enn meg selv. Jeg er på en datingside og jammen meg kommer det ikke jevnlig inn unge menn og vil ha kontakt. Det er selvfølgelig kun for fysisk nytelse, men det er det som er så spennende. Nå har jeg en 28-åring i min hule hånd og jeg har tenkt til å slå til. Han har sendt bilder av seg selv og er litt av en lekkerbisken. Jeg har selvfølgelig ikke kroppen til en 20-åring, men er ikke flau over den heller selv om jeg helt klart kunne gå ned noen kilo. Jeg ville aldri ha vist meg ute sammen med ham. Det ville vært ubehagelig. Nei, bare komme hjem til ham og ferdig med det. Det er ikke sikkert det blir mer enn med den ene gangen heller.

Når det er sagt vil jeg ha en mann på min egen alder hvis jeg skal inn i et kjærlighetsforhold som skal vare.

Hvis du skal begynne i et kjærlighetsforhold som skal være så mener jeg at du begynner i gal ende. Det  å elske , å vise kjærlighet er noe mer en bare sex.

Skrevet
47 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg synes det er strålende at du er mer åpen i forhold til alder på en eventuell sexpartner, men jeg skulle ønske du kom deg ut av den "Jeg ville aldri ha vist meg ute sammen med ham"-holdningen din, den er fullstendig gått ut på dato. 

Gjest Gargamel
Skrevet
58 minutter siden, Gondor skrev:

Jeg ser ikke noe stort problem, men har ingen erfaring med sånt. Du får ha en liten beredskap på at du kan bli skuffet, men ellers er det vel bare å ta for seg når man er fri og frank:-) 

AnonymBruker
Skrevet
45 minutes ago, FGT said:

Hvis du skal begynne i et kjærlighetsforhold som skal være så mener jeg at du begynner i gal ende. Det  å elske , å vise kjærlighet er noe mer en bare sex.

Hun skriver klart at dette ikke er noe  kjærlighetsforhold  .

Anonymkode: 9069d...c2d

Skrevet

Det er vel bare å nyte oppmerksomheten og vitaliteten til denne unge mannen. :) 

Skrevet
2 timer siden, Gondor skrev:

Jeg tenner helst på menn på min alder og eldre, men sier bare - go for it! :) Kos deg!

Skrevet

Ser overhodet ikke noe galt i det! Jeg liker helst eldre menn selv, eventuelt noen få! år yngre. Men på dette området har vi jo ulike preferanser, og det er vel bare å følge lysten! 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sambo som er 10 år yngre så ja dette har jeg erfaring med 😉 Nå ble vår love affair til kjærlighet da. Vi har nå hengt sammen i 13 år. Beste som har hendt meg ❤️

Jeg hadde også et par erfaringer fra når jeg selv var yngre med langt yngre etter et samlivsbrudd. Spontane, herlige opplevelser med noen "jyplinger". Mye futt og fart haha.

Livet er stutt så hvorfor ikke bare forsyne seg av godene?

Anonymkode: 24eef...130

Nicklusheletida
Skrevet
10 timer siden, Gondor skrev:

Litt flaut å svare på dette, men jeg hadde en litt « utsvevende» periode mellom ekteskapet mitt og min nåværende kjæreste og da hadde jeg sex med en 27- åring jeg traff på et utested. 

Flott gutt, men det ga meg ingenting. Han kunne nesten vært min sønn og jeg var bare flau over meg selv. Da han ville treffe meg igjen, svarte jeg at jeg ikke ville bruke mer tid på dette og at det var bedre vi begge fant en på egen alder. 

Tror jeg trengte denne perioden, men fant fort ut at det ikke var helt meg. Nå er jeg sammen med en som er 6 år eldre enn meg og det passer meg bedre :)

Skrevet

Jeg synes jenter som er litt eldre enn meg bare er fint. Men da tenker jeg egentlig på et par-tre år. Kos deg med mannen på 28! Hvis du er 51 og kan tiltrekke deg yngre menn så er jo det et kompliment for deg. Men vær forsiktig, det finnes en del rare menn der ute. Ikke bli forelsket i noen som er 25 år yngre enn deg. 

AnonymBruker
Skrevet

Meg & russen. :D

Anonymkode: eb543...697

Skrevet
3 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes jenter som er litt eldre enn meg bare er fint. Men da tenker jeg egentlig på et par-tre år. Kos deg med mannen på 28! Hvis du er 51 og kan tiltrekke deg yngre menn så er jo det et kompliment for deg. Men vær forsiktig, det finnes en del rare menn der ute. Ikke bli forelsket i noen som er 25 år yngre enn deg. 

Hvis dette i det hele tatt blir noe av tenker jeg på ham som en lekekamerat. Han er selvsagt bare ute etter å oppleve en moden kvinne seksuelt, ikke noe mer. Han kommer snart til å finne seg en ung kvinne, gifte seg med henne, få barn og alt det der. Jeg er på et helt annet stadium i livet og kommer snart til å gå inn i den ufruktbare delen av mitt liv. Hurra!

Jeg er fullstendig klar over følelsesaspektet. Jeg kan ikke utvikle romantiske følelser for ham. Da blir jeg bare såret. Da trekker jeg meg ut. Men foreløpig er det bare på skrive og vise bilder nivå. Ikke sikkert det blir noe av i det hele tatt. Men det er svært opphissende å tenke på ham. Han er en skikkelig kjekkas!

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Meg & russen. :D

Hva? Fortell!

Skrevet
53 minutter siden, Gondor skrev:

Hvis dette i det hele tatt blir noe av tenker jeg på ham som en lekekamerat. Han er selvsagt bare ute etter å oppleve en moden kvinne seksuelt, ikke noe mer. Han kommer snart til å finne seg en ung kvinne, gifte seg med henne, få barn og alt det der. Jeg er på et helt annet stadium i livet og kommer snart til å gå inn i den ufruktbare delen av mitt liv. Hurra!

Jeg er fullstendig klar over følelsesaspektet. Jeg kan ikke utvikle romantiske følelser for ham. Da blir jeg bare såret. Da trekker jeg meg ut. Men foreløpig er det bare på skrive og vise bilder nivå. Ikke sikkert det blir noe av i det hele tatt. Men det er svært opphissende å tenke på ham. Han er en skikkelig kjekkas!

Jeg er mer der at jeg kunne ønsket meg å være sammen med en jente som er litt eldre enn meg. Tror det handler om at man er litt mer moden og reflektert, men det er jo selvfølgelig personavhengig. Men slike kvaliteter betyr veldig mye for meg, at man kan ha gode samtaler. At man har litt mer erfaring på andre områder er selvsagt heller ikke noe minus.

Grunnen til at jeg ble bittelitt bekymret for deg er at jeg vet at du i noen perioder har veldig lett for å falle for de som kan gi deg oppmerksomhet. At du får det av en ung gutt er selvsagt veldig positivt, bare du ikke "kræsjer" i etterkant og blir lei deg når han er borte. For han blir som du vet, det.

Skrevet
23 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg er mer der at jeg kunne ønsket meg å være sammen med en jente som er litt eldre enn meg. Tror det handler om at man er litt mer moden og reflektert, men det er jo selvfølgelig personavhengig. Men slike kvaliteter betyr veldig mye for meg, at man kan ha gode samtaler. At man har litt mer erfaring på andre områder er selvsagt heller ikke noe minus.

Grunnen til at jeg ble bittelitt bekymret for deg er at jeg vet at du i noen perioder har veldig lett for å falle for de som kan gi deg oppmerksomhet. At du får det av en ung gutt er selvsagt veldig positivt, bare du ikke "kræsjer" i etterkant og blir lei deg når han er borte. For han blir som du vet, det.

Han skal finne seg en ung jente, gifte seg med henne og få barn. Det er det stadiet i sitt liv han er inne i nå. Siden han er inne på en datingside er det sannsynligvis det han er på jakt etter. Men så tok han allikevel kontakt med meg. Han vil sikkert eksperimentere litt før han slår seg til ro.

Jeg faller slett ikke for alle som gir meg oppmerksomhet, men når jeg først engasjerer meg er jeg helt med. Det er faren ved det hele. Jeg har blitt lei meg og såret endel ganger dette halvåret jeg har vært på datingsidene. Da er det bare å akspetere at jeg føler meg elendig og vente til det går over. For det gjør det.

Du vet sikkert hvordan det er med seksuelle følelser. De kan bli veldig sterke og fornuften drar på ferie. Man kan absolutt gjøre dumme ting som man angrer på etterpå. Nå skal jeg snart på ferie og vi kommer ikke til å ha internettoppkobling. Kanskje jeg roer meg ned og glemmer alt som har med mannfolk å gjøre. Nå blir det båtliv!

AnonymBruker
Skrevet
On 6/27/2016 at 2:08 PM, Gondor said:

Hva? Fortell!

Jeg ble med en hel helg i RusseBussen, og de byttet på å kjøre mens resten danset for meg bak i van'en. De spente meg fast og holdt meg på pinebenken, lenge, lenge...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...