Gå til innhold

Hva er en fin sang for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikkeno, men det er resultatet av klagings når man har idealer i livet. Mens de andre pussyene griner og er softe!

Bare noe jeg tenkte på.

Anonymkode: c21db...1ed

Får kjøre litt Manowar da som hyllest til alle som er direkte etter Odin.

Anonymkode: 15dc5...b1b

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
Den 28.6.2016 at 8.42, Trine skrev:

Alle kule hører på Pearl Jam :P Haha...det er helt feil for jeg har aldri vært kul ;) Perlesyltetøy ja, du må ha vært litt ekstra kul i din ungdom tror jeg :D

Du ga meg et øyeblikks hjernebry der. Lurte litt på hvor mange år du hadde dumpet som gikk på ungdomskolen da Pearl Jam eksisterte ;) Men det kunne jo også være en minisjanse for at du ikke var så gammel som jeg trodde.

Kos deg med Pearl Jam i dag :D

Nei, jeg var nok heller ekstra ukul i min ungdom. 

Men joda, Pearl jam var bra.

AnonymBruker
17 minutes ago, Gargamel said:

Nei, jeg var nok heller ekstra ukul i min ungdom. 

Men joda, Pearl jam var bra.

Du tror at jeg var "ekstra kul", og dermed ikke har blitt en intelligent og interessant person i voksen alder? Tro om igjen. Jeg er sannsynligvis lite intelligent, og i alle fall veldig lite interessant, men kul, det var jeg ikke. Så der tar du feil. Det er sånn stereotyper dere "smartinger" repeterer i deres teorier om andre mennesker.

Annonse

AnonymBruker
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tror at jeg var "ekstra kul", og dermed ikke har blitt en intelligent og interessant person i voksen alder? Tro om igjen. Jeg er sannsynligvis lite intelligent, og i alle fall veldig lite interessant, men kul, det var jeg ikke. Så der tar du feil. Det er sånn stereotyper dere "smartinger" repeterer i deres teorier om andre mennesker.

Hæ?

Den 28. juni 2016 at 8.10, Gargamel skrev:

Det var noen kule på ungdomsskolen som hadde skrevet "Pearl Jam" på dongerijakka si, så jeg prøvde å forestille meg smaken av perlesyltetøy. Får vel ha det som jobb-musikk i dag, og endelig finne ut hva det er.

Kjenner mange som er kule, men det er (dessverre) ikke så mange jeg kjenner som har god kjennskap til musikken til Pearl Jam. Nå var jeg som allerede nevnt voksen da PJ kom med sitt første album, så det med dongerijakker med Pearl Jam på er nok for de som er en halv generasjon yngre enn meg.

Kan forresten spørre sønnene mine om hvor kult PJ er, de holder på å skjemmes livet av seg fordi mora har så utrolig teit musikksmak. Bare tanken på at bildøra blir åpnet sånn at noen av kompisene kan høre at jeg spiller PJ i bilen - for det gjør jeg. Høyt - får dem til å rødme helt ned i skoene.

Så tenker jeg at de nok muligens får vett på god musikk etter hvert, i alle fall eldstemann er det håp for. Muligens.

4 minutter siden, Mrs D skrev:

Kjenner mange som er kule, men det er (dessverre) ikke så mange jeg kjenner som har god kjennskap til musikken til Pearl Jam. Nå var jeg som allerede nevnt voksen da PJ kom med sitt første album, så det med dongerijakker med Pearl Jam på er nok for de som er en halv generasjon yngre enn meg.

Kan forresten spørre sønnene mine om hvor kult PJ er, de holder på å skjemmes livet av seg fordi mora har så utrolig teit musikksmak. Bare tanken på at bildøra blir åpnet sånn at noen av kompisene kan høre at jeg spiller PJ i bilen - for det gjør jeg. Høyt - får dem til å rødme helt ned i skoene.

Så tenker jeg at de nok muligens får vett på god musikk etter hvert, i alle fall eldstemann er det håp for. Muligens.

Jeg hadde er 12åring i bilen som faktisk skrudde opp volumet :D

AnonymBruker
1 hour ago, Mrs D said:

Tror ikke det er PJ det dreier seg om, men det at du spiller musikk i bilen - høyt.

Annonse

AnonymBruker
5 timer siden, Mrs D skrev:

Ungdommen nu til dags liker vel heller rap, ikke rock. Er nok håpløst å på dem til å se lyset.

Gjest Gargamel
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ungdommen nu til dags liker vel heller rap, ikke rock. Er nok håpløst å på dem til å se lyset.

Det verste er at ren hip hop/rap kom på alvor for 25 år siden, og passerte toppen for  for 10-15 år siden, (men ja, det er vel noe slags pop/rap/r&b blandings det går i for tiden.) Måtte bare nevne det så vi gamle kan føle oss ekstra gamle.

Forresten så hører jo poden min på metall (Ac/DC). De har et slags "band" hvor de spiller sånn musikk også. Vet ikke Ac /DC teller som ekte metall blant gamle headbangers. 

AnonymBruker
55 minutter siden, Gargamel skrev:

Det verste er at ren hip hop/rap kom på alvor for 25 år siden, og passerte toppen for  for 10-15 år siden, (men ja, det er vel noe slags pop/rap/r&b blandings det går i for tiden.) Måtte bare nevne det så vi gamle kan føle oss ekstra gamle.

Forresten så hører jo poden min på metall (Ac/DC). De har et slags "band" hvor de spiller sånn musikk også. Vet ikke Ac /DC teller som ekte metall blant gamle headbangers. 

AC/DC er hardrock, vel.

AnonymBruker
2 hours ago, Gargamel said:

ac/cd er ikke metal, det er hardrock.

Den 1. juli 2016 at 1.59, AnonymBruker skrev:

Det er ikke min erfaring. Eldstemann liker veldig mye av musikken jeg liker, bl.a. Springsteen og Pink Floyd. Yngstemann er ikke musikkinteressert i det hele tatt.

Den 1. juli 2016 at 1.57, AnonymBruker skrev:

Syntes det er rart folk er så opptatt av artisten når det er musikken som er viktig.

Ingen musikk uten artisten. Det er tross alt artisten/bandet som lager og utfører musikken. Og det er faktisk interessant å finne ut noe om mekanismene bak akkurat den eller den musikken. Da kommer man selvfølgelig ikke utenom artisten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...