Gå til innhold

Er jeg nødt til å reise med familien på spaniatur?

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Eller er det mulig å få pengene igjen sån at jeg slipper å reise på spania sommertur med familien? Jeg klarer ikke å være med folk på turer mer og jeg orker ikke være sosial lengre. men det er sikkert bare fordi jeg har autisme og at jeg er hypo, og da er det sikkert normalt å ha det sån. Men har mamma rett på å få pengene tilbake for turen hun har spandert på meg i sommer? Jeg er også engstelig for flyulykker og flykapring og selvmordsbomber og at cockbit finduene skal knuse sån at alle i flyet fryser ihjel. Man vet jo aldri hva som kan skje i disse "endetiden" dagene. De i det gamle testamentet hadde nokk rett om endetiden, bare at det nye testamentet skjulte endetiden for å skåne menneskeheten. Derfor har sikkert de fleste kristne boykotta gamle testamentet. I natt drømte jeg at en annen rød planet var i bane rundt jorda for å kræsje i jorda, og rundt denne planeten, var det lysringer og jeg prøvde å telle lysringene men var for redd. Jeg drømte om at norge fikk kraftige tornardoer som tokmeg opp i seg, og jeg måtte holde meg fast i møbler. Den tornardoen i kina var nokk sikkert nokk et tegn på at endetiden er nær. Jeg er redd fordi jeg føler jeg er nødt til å reise til spania med foreldrene mine, fordi jeg ønsker ikke være med likevel.

Skrevet
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Eller er det mulig å få pengene igjen sån at jeg slipper å reise på spania sommertur med familien? Jeg klarer ikke å være med folk på turer mer og jeg orker ikke være sosial lengre. men det er sikkert bare fordi jeg har autisme og at jeg er hypo, og da er det sikkert normalt å ha det sån. Men har mamma rett på å få pengene tilbake for turen hun har spandert på meg i sommer? Jeg er også engstelig for flyulykker og flykapring og selvmordsbomber og at cockbit finduene skal knuse sån at alle i flyet fryser ihjel. Man vet jo aldri hva som kan skje i disse "endetiden" dagene. De i det gamle testamentet hadde nokk rett om endetiden, bare at det nye testamentet skjulte endetiden for å skåne menneskeheten. Derfor har sikkert de fleste kristne boykotta gamle testamentet. I natt drømte jeg at en annen rød planet var i bane rundt jorda for å kræsje i jorda, og rundt denne planeten, var det lysringer og jeg prøvde å telle lysringene men var for redd. Jeg drømte om at norge fikk kraftige tornardoer som tokmeg opp i seg, og jeg måtte holde meg fast i møbler. Den tornardoen i kina var nokk sikkert nokk et tegn på at endetiden er nær. Jeg er redd fordi jeg føler jeg er nødt til å reise til spania med foreldrene mine, fordi jeg ønsker ikke være med likevel.

Dette synes jeg du skal snakke med foreldrene dine om. De har antakelig planlagt en type tur som passer for deg, og ikke sikkert de har lyst på turen om du ikke blir med.

Jeg synes ikke du skal være engstelig for flyturen; husk at det faktisk er tryggere å fly enn å kjøre bil! Tusenvis av mennesker flyr dit de skal hver eneste dag.

Jeg tenker at det sikkert er fint for deg med et avbrekk i hverdagen som denne Spaniaturen blir.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...