Gå til innhold

Nå kan hele psykiatrien dra til helvete

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jævla behandlere og diagnosene deres har schizofreni og nå ville de skifte eller legge til dissosiativlidelse . Nei takk ikke flere diagnoser på meg så i dag ba jeg behandler og hele DPSET om å dra til helvete. Godt å bli kvitt de udugelige kvakksalverene.

Er foresten ikke sikker på om det er psykiatri de driver med heller det kan like gjerne være forsking for staten eller det militæret, hjerneforskning. 

Så obs obs folkens ikke tro på alt dere blir fortalt 

Anonymkode: 9e228...90f

Hvorfor gidder du å fortsette å gå der da viss du synes de er så forbanna jævlige?

Anonymkode: f0612...4c8

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, laban skrev:

Mye av poenget med forskning er å få publisert resultatene og få anerkjennelse for dem på den måten.  Her i landet er det ikke mulig å få publisert, anerkjent eller finansiert forskning uten å følge regler for bl.a. samtykke.

Det kan godt hende at det finnes inkompetanse i psykiatrien som i andre yrker, men jeg tror ikke det er hemmelig, irregulær forskning de driver med. 

Mange som jobber i psykiatrien er fra andre land i Europa, NATO land......

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

De gjør det selv om det ikke er lov, hørt om korrupsjon?

Ja, jeg forstår at man kan gjøre ulovlige ting, men hva skulle være hensikten?  Jeg tror ikke man får solgt resultatene fra et ulovlig forskningsprosjekt i norsk psykiatri til et lugubert regime i en politistat eller noe sånt.  Land der sånt er helt ute av kontroll, har rik tilgang på egne innbyggere de kan plage. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gidder du å fortsette å gå der da viss du synes de er så forbanna jævlige?

Anonymkode: f0612...4c8

Du glemte å lese de ordene som sier at jeg har sluttet å gå der 

AnonymBruker
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over hvor psykt dette høres ut?

Anonymkode: b58dd...991

Du vet ikke om jeg har rett eller feil,eller sitter du på innsideinformasjon som du vil dele?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og det skulle liksom være enklere for dem å drive ulovlig forskning her, enn i sine hjemland?

Amerikanerne i NATO ser på Skandinavia som sosialiststater der det ikke er mulig å få gjort noe som helst.   

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet ikke om jeg har rett eller feil,eller sitter du på innsideinformasjon som du vil dele?

Regner med at du har beviser for dine beskyldninger?

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og så?

AnonymBruker
Skrevet

Dissasosiativ lidelse er vel ikke særlig sannsynlig.

Du høres ut som en schizofren. Dissossiativ lidelse trenger vel ikke være DID da, som er den dissosiasjonslidelsen hvor man angvielig har flere "personligheter"... En meget omstridt diagnose, som langt nær alle tror er reell...

Anonymkode: c97e1...8d3

stjernestøv
Skrevet
1 time siden, laban skrev:

Ja, jeg forstår at man kan gjøre ulovlige ting, men hva skulle være hensikten?  Jeg tror ikke man får solgt resultatene fra et ulovlig forskningsprosjekt i norsk psykiatri til et lugubert regime i en politistat eller noe sånt.  Land der sånt er helt ute av kontroll, har rik tilgang på egne innbyggere de kan plage. 

Min psykiater er fra Polen....

Gjest Gargamel
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

(...)

Jeg tror problemet er at mennesker kan gjøre feil, og at psykiatri ikke er en eksakt vitenskap.

Selv om man følger alle råd kan det hende man ikke blir bra, fordi vitenskapen tross alt ikke har kommet lenger enn den har. Gode psykiatere kan være helt uenige, som man så i ABB saken.(Til deres forsvar er de nok sjelden uenige om det aller mest grunnleggende, men man har alltid gråsoner).

Allikevel mener jeg det beste alternativet er å høre på de som kan mest om faget og dra nytte av den kunnskapen som tross alt finnes. Så får vi håpe at det kommer enda bedre metoder og medisiner i fremtiden. 

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, stjernestøv skrev:

Virkelig seriøs dokumentasjon.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig seriøs dokumentasjon.

Viktig å fortelle sannheten!

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Viktig å fortelle sannheten!

"Sannheten" i en rap-video? Nå får du gi deg. :rolleyes:

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, laban skrev:

NATO land er vel ikke lugubre med unntak av Tyrkia da kanskje. USA er feks et land som rhar og sikkert driver med mye rar forskring. 

AnonymBruker
Skrevet

Vis vi går ut i fra at det finnes en psykiatri men med manglende kunnskap så bør de da ikke være så sikkeri sine diagnoser, og slutte å presse folk til å tro de er gale og må ta medisiner for det .

Vis de ikke vet så vet de ikke så enkelt er det .Ikke skade prinsippet gjelder for alt helsepersonell. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vis vi går ut i fra at det finnes en psykiatri men med manglende kunnskap så bør de da ikke være så sikkeri sine diagnoser, og slutte å presse folk til å tro de er gale og må ta medisiner for det .

Hvis funksjonseven er på topp hvorfor har du kontakt med helsevesenet?

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis funksjonseven er på topp hvorfor har du kontakt med helsevesenet?

Har jeg sagt at funksjonsevnen er på topp?  Den er langt fra på topp ,livet er et helvete ,jeg sliter med all kontakt med andre mennesker, har ikke lyst til å gjøre noe .Hører jævla Emma som teller hele dagen og mannen i den hvite dressen som synger hele tiden ,++++sliten alltid men prøver så godt jeg kan.

Derfor HAR jeg hatt kontakt med helsevesenet ,men ikke nå lenger nå skal jeg klare meg selv og det skal bli godt å slippe å levere meg ut for behandlere .FRIHET 

Skrevet

Man har et visst ansvar selv for at man skal kunne få riktig diagnose. Alt psykiateren har å gå ut ifra er det du forteller. Og er du uanig med psykiateren så er det din oppgave å fortelle hvorfor. Hvilken diagnose mener du selv at du har?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...