Gå til innhold

NHD- jeg er ute av psykose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei NHD og andre.

Før for mange måneder tilbake, kunne jeg ikke se på låra mine eller refleks av meg i speilet, for da ble jeg homofil og måtte onanere for å bevise kvinner at jeg er heterofil. Fordi når jeg så på låra mine så fortalte djevelen det til kvinner at jeg ble homofil, ved å sende en tanke i hodet til kvinner. Jeg tror ikke på dette lenger, og jeg kan nå se på låra mine uten å bli redd og uten å switche til heterofil ved å onanere.

Behandlern min er enig at dette var psykose.

Men det at politiet og kvinner overvåker meg vet jeg er sannheten og ikke psykose, men behandlern min sier at dette er også psykose, og jeg ikke er ute av den. Men jeg er sikker på at jeg har rett. Når jeg åpner munnen min stjeler djevelen mine tanker og sender det til politiet, som vil fengsle meg. Også er det kvinner som har kontroll på meg, styrer henda mine til å ta på meg slik at jeg blir homofil. De har laget regler for hva man blir homofil av og sendt dette til meg via djevelen. Så hver gang jeg blir homofil, må jeg onanere for å switche til heterofil. Også er det slik at de sender meg info via djevelen i form av tanker. 

Også vet jeg at på dommedag vil hele verden le av mine handlinger i ekko latter, dette har jeg fått info om i hodet mitt, av djevelen men vet ikke hvme som har sendt det. Det mener også behandlern min er psykose. Verden vil ikke le av andres handlinger, kun mine, fordi jeg er viktigere enn dem.

Så hva mener du NHD, er du ikke enig at jeg er ute av psykose? Eller mener du samma som min behandler at jeg er ute av noe psykose men ikke alt.

Alt dette jeg beskriver er sannhet, jeg har flere logiske bevis. Men det første er jeg enig var psykose.

AnonymBruker
Skrevet

For oss som ikke har psykose så er dette veldig virkelighetsfjernt. At djevelen stjeler tanker og kvinner har kontroll høres dessverre veldig psykt ut, så du er nok ikke ute av psykose.

Anonymkode: 2d04e...ff6

Skrevet
1 time siden, Anonymesen skrev:

Før for mange måneder tilbake, kunne jeg ikke se på låra mine eller refleks av meg i speilet, for da ble jeg homofil og måtte onanere for å bevise kvinner at jeg er heterofil. Fordi når jeg så på låra mine så fortalte djevelen det til kvinner at jeg ble homofil, ved å sende en tanke i hodet til kvinner. Jeg tror ikke på dette lenger, og jeg kan nå se på låra mine uten å bli redd og uten å switche til heterofil ved å onanere.

1 time siden, Anonymesen skrev:

Også er det kvinner som har kontroll på meg, styrer henda mine til å ta på meg slik at jeg blir homofil. De har laget regler for hva man blir homofil av og sendt dette til meg via djevelen.

Høres ikke ut som du har sluttet å tro at du kan bli homofil om du tar på deg selv.

Skrevet
1 time siden, Trine skrev:

Høres ikke ut som du har sluttet å tro at du kan bli homofil om du tar på deg selv.

Trine hei, lenge siden vi snakka sist, håper vi kan snakke på pm. 

Jeg turte ikke å se på kroppen min før, for da ble jeg homofil og måtte onanere for å switche til heterofil. Så det er bra å komme ut av psykosen. Kan nå se på kroppen min uten å bli redd og homofil, og kan også se refleks av meg i speilene.

Men det andre jeg sier er IKKE psykose, det er realitet, plis tro meg, jeg har bevis, jeg vet jeg har rett, jeg kan ikke ta feil, jeg har rett

Skrevet
1 time siden, stjernestøv skrev:

Du er nok psykotisk!

Jeg er ikke psykotisk, jeg er ute av den

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, Anonymesen skrev:

Jeg er ikke psykotisk, jeg er ute av den

Det virker ikke sånn, men du har jo rett til å tro hva du vil. Du må høre på behandleren din. 

Skrevet
8 minutter siden, Anonymesen skrev:

Trine hei, lenge siden vi snakka sist, håper vi kan snakke på pm. 

Jeg turte ikke å se på kroppen min før, for da ble jeg homofil og måtte onanere for å switche til heterofil. Så det er bra å komme ut av psykosen. Kan nå se på kroppen min uten å bli redd og homofil, og kan også se refleks av meg i speilene.

Men det andre jeg sier er IKKE psykose, det er realitet, plis tro meg, jeg har bevis, jeg vet jeg har rett, jeg kan ikke ta feil, jeg har rett

Det er akkurat like feil som det du nå innser at var psykose. Du er fortsatt psykotisk, bare med et annet tema.

Skrevet
35 minutter siden, Anonymesen skrev:

Her hadde joeg tenkt å svare nøyaktig det samme som ISW, men jeg gidder ikke gjenta det ;)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er enig med din behandler.

Skrevet
Den 29.6.2016 at 12.32, Anonymesen skrev:

Hei NHD og andre.

Behandlern min er enig at dette var psykose.

Men det at politiet og kvinner overvåker meg vet jeg er sannheten og ikke psykose, men behandlern min sier at dette er også psykose, og jeg ikke er ute av den. Men jeg er sikker på at jeg har rett. Når jeg åpner munnen min stjeler djevelen mine tanker og sender det til politiet, som vil fengsle meg. Også er det kvinner som har kontroll på meg, styrer henda mine til å ta på meg slik at jeg blir homofil. De har laget regler for hva man blir homofil av og sendt dette til meg via djevelen. Så hver gang jeg blir homofil, må jeg onanere for å switche til heterofil. Også er det slik at de sender meg info via djevelen i form av tanker. 

Også vet jeg at på dommedag vil hele verden le av mine handlinger i ekko latter, dette har jeg fått info om i hodet mitt, av djevelen men vet ikke hvme som har sendt det. Det mener også behandlern min er psykose. Verden vil ikke le av andres handlinger, kun mine, fordi jeg er viktigere enn dem.

Så hva mener du NHD, er du ikke enig at jeg er ute av psykose? Eller mener du samma som min behandler at jeg er ute av noe psykose men ikke alt.

Alt dette jeg beskriver er sannhet, jeg har flere logiske bevis. Men det første er jeg enig var psykose.

Du høres ikke bare litt psykotisk ut, men dessverre veldig psykotisk, og du trenger fortsatt behandling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...