Gå til innhold

Er det noen over deg NHD?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Sykepleieren var her i dag, og han sa det var ingen over han og psykiateren. Men det er det jo? Det er jo alltid noen over, det er vel noen over deg og NHD? Han vet nok ikke om det selv, han sa jeg kunne slutte hos dem når jeg ville. Får vurdere det. Klare meg selv. Å tro de holdt på med forskning var et symptom sa han., det hadde han hørt før. Og jeg sa alle de diagnosene jeg har fått, kanskje det forandrer seg igjen. Men han mente det var riktig nå. Vi får se. 

stjernestøv
Skrevet

Er det ikke alltid noen over alle? På toppen er vel regjeringen? Statsministeren?

Skrevet

Hva mener du egentlig?

Om NHD har en sjef, eller om det er noen over han i Illuminati eller noe lignende?

Det rasjonelle svaret hvis det er førstnevnte du lurer på, er vel at avdelingsoverlegene rapporterer til noen, hvordan det er organisert varierer vel, men regner med at de rapporterer til en som har det overordnede ansvaret for psykiatri ved sykehuset. Hvis det er sistnevnte du lurer på så har jeg ingen kommentar til det.

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Hva mener du egentlig?

Om NHD har en sjef, eller om det er noen over han i Illuminati eller noe lignende?

Det rasjonelle svaret hvis det er førstnevnte du lurer på, er vel at avdelingsoverlegene rapporterer til noen, hvordan det er organisert varierer vel, men regner med at de rapporterer til en som har det overordnede ansvaret for psykiatri ved sykehuset. Hvis det er sistnevnte du lurer på så har jeg ingen kommentar til det.

Bare at det er noen over ja som de må rapportere til? Illuminati ja, det er jo så mye...overalt vi ser. Vi blir hjernevasket. Det gjelder jo folk i psykiatrien og, like mye som mekanikere. Er ikke det at jeg ser ned på folk som jobber i psykiatrien, men mener de blir lurt uten å vite det. Sykepleieren var visst ikke enig. Men nå skal jeg slutte å skrive om hva han mener her inne, han likte visst ikke det Har visst fått taushetsplikt. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Bare at det er noen over ja som de må rapportere til? Illuminati ja, det er jo så mye...overalt vi ser. Vi blir hjernevasket. Det gjelder jo folk i psykiatrien og, like mye som mekanikere. Er ikke det at jeg ser ned på folk som jobber i psykiatrien, men mener de blir lurt uten å vite det. Sykepleieren var visst ikke enig. Men nå skal jeg slutte å skrive om hva han mener her inne, han likte visst ikke det Har visst fått taushetsplikt. 

Ok, da forsto jeg spørsmålet ditt. Er jammen ikke alltid like lett å vite hva folk mener her på dol :-) 

Jeg har hatt lederstillinger i 15 år og fortsatt ikke blitt kontaktet fra noen i Illuminati, så jeg velger å tro at det ikke eksisterer :-) 

stjernestøv
Skrevet
7 minutter siden, issomethingwrong skrev:

Ok, da forsto jeg spørsmålet ditt. Er jammen ikke alltid like lett å vite hva folk mener her på dol :-) 

Jeg har hatt lederstillinger i 15 år og fortsatt ikke blitt kontaktet fra noen i Illuminati, så jeg velger å tro at det ikke eksisterer :-) 

Sikker på at du ikke bare er ubevisst? Nei, jeg vet ikke. Har så mange tanker i hodet at det verker i kroppen. Ble så sliten i dag etter besøket, selv om han bare er grei. Han er jo det.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Når det gjelder faglige vurderinger og beslutninger om enkeltpasienter, er det ingen over meg.

Organisatorisk er linjen over meg slik: Klinikkleder Psykiatrisk klinikk HNT, Direktør Helse NT, Styret Helse NT, Styret Helse Midt-Norge, Helseministeren, Statsministeren, Stortinget.

stjernestøv
Skrevet
14 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Når det gjelder faglige vurderinger og beslutninger om enkeltpasienter, er det ingen over meg.

Organisatorisk er linjen over meg slik: Klinikkleder Psykiatrisk klinikk HNT, Direktør Helse NT, Styret Helse NT, Styret Helse Midt-Norge, Helseministeren, Statsministeren, Stortinget.

Ok. Var det jeg mente, klart det er noen over alle folk. 

Skrevet
18 minutter siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Sitter ikke du selv i styret i helse Midt-Norge? 

Er det som representant for de ansatte, eller er det som ansvarlig for ditt fag? Bare lurer, egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ok. Var det jeg mente, klart det er noen over alle folk. 

Det betyr ikke at Statsministeren og Stortinger tar ordre fra illuminati.

Anonymkode: 97daa...f07

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr ikke at Statsministeren og Stortinger tar ordre fra illuminati.

Nei hvem vet? Jeg har lest at de samarbeider med utenomjordiske og, militæret vet om det. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nei hvem vet? Jeg har lest at de samarbeider med utenomjordiske og, militæret vet om det. 

Du skal ikke sluke rått alt det du leser på useriøse konspirasjonssider. :ph34r:

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal ikke sluke rått alt det du leser på useriøse konspirasjonssider. :ph34r:

Det har stått i flere bøker jeg har lest tidligere, og flere som har blitt inervjuet har sagt det. Det er snakk om mange mennesker. 

Madelenemie
Skrevet
1 time siden, issomethingwrong skrev:

Hei:-)

Jeg blir sjeldent i så godt humør for tiden at jeg orker smile fordi noe er humoristisk, men du fikk meg til å smile nå.

Det er sjelden noen så ofte gjentar en ting nok for tiden til at jeg husker personen knyttet til noe bestemt,

Men at du har lederstiling har du gjentatt så ofte på dol at jeg husker det:-) (tommel opp for deg)

Det gjør ikke livet verdt å leve, det ga bare livet en krampetrektning av fordums gode humør.

Stjernestøv: alle har noen over seg på en eller annen måte, men om de tror på illuminati, eller hva du kaller det, er mindre viktig, de som er verre enn de som tror på spøkelser som deg;) er de som lyver og smisker med mye i samme kategori,

bedre være i kategorien gal:-) enn å være kronisk løgner eller manipulativ, så livet har fasetter, og erfaring gjør en klokere.

Madelenemie
Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

?

Ikke rart jeg skrev du er gal.

Men ærlig er du i vertfall, og da gjør du ikke stor skade på noen,

skulle ønske du ble frisk, du er under galskapen din et riktig smakfullt menneske:-) selv for meg;)

Klem

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, Madelenemie skrev:

?

Ikke rart jeg skrev du er gal.

Men ærlig er du i vertfall, og da gjør du ikke stor skade på noen,

skulle ønske du ble frisk, du er under galskapen din et riktig smakfullt menneske:-) selv for meg;)

Klem

Nå måtte jeg smile, når det kommer fra deg ;) 

Takk for klemmen, sender en tilbake. 

Madelenemie
Skrevet
13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Nå måtte jeg smile, når det kommer fra deg ;) 

Takk for klemmen, sender en tilbake. 

fint.

hypokonderen "issomethingwrong" fikk meg til å smile, så vi er vel sammen i samme gale gjeng alle 3 m.fl. 

Mens kanskje du er flink og bare skikkelig gæærn:-), issomethingwrong er flink og grubler videre mens han spiser sin coctail av piller uten tvil, så er jeg så realitetsoritert, så velformulert, så flink til å lytte, at jeg verken blir sett på som gæærn, får tilbud om piller og jeg får forståelse for å gå med en galge i vesken, du vet tau med ferdig hengeløkke.

Den skal jeg ikke bruke, jeg bare liker å gå med den, og det forstod psykiateren etter min forklaring, og det var bra for det handler bare om et desperat forsøk på å gi følelsene mine ro, om at jeg har til slutt bestemmelsesrett selv.

Jeg syns et hvert menneske, som feks meg, som rett og slett går trøtt av livet, skal slippe overformynderi, og andres malplasserte råd, de har vel ingen rett til å mene om jeg skal avkreves å leve livet for andre.

Når jeg er trøtt av livet, er jeg trøtt, mer trenger ingen å mene om den saken!!

Takk for klemmen, den tar jeg med meg, uansett.

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Madelenemie skrev:

fint.

hypokonderen "issomethingwrong" fikk meg til å smile, så vi er vel sammen i samme gale gjeng alle 3 m.fl. 

Mens kanskje du er flink og bare skikkelig gæærn:-), issomethingwrong er flink og grubler videre mens han spiser sin coctail av piller uten tvil, så er jeg så realitetsoritert, så velformulert, så flink til å lytte, at jeg verken blir sett på som gæærn, får tilbud om piller og jeg får forståelse for å gå med en galge i vesken, du vet tau med ferdig hengeløkke.

Den skal jeg ikke bruke, jeg bare liker å gå med den, og det forstod psykiateren etter min forklaring, og det var bra for det handler bare om et desperat forsøk på å gi følelsene mine ro, om at jeg har til slutt bestemmelsesrett selv.

Jeg syns et hvert menneske, som feks meg, som rett og slett går trøtt av livet, skal slippe overformynderi, og andres malplasserte råd, de har vel ingen rett til å mene om jeg skal avkreves å leve livet for andre.

Når jeg er trøtt av livet, er jeg trøtt, mer trenger ingen å mene om den saken!!

Takk for klemmen, den tar jeg med meg, uansett.

Er vel ikke verre det enn at jeg ønsker meg en pistol, det er en trygghet det også. 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det har stått i flere bøker jeg har lest tidligere, og flere som har blitt inervjuet har sagt det. Det er snakk om mange mennesker. 

Definer mange. Flat Earth Society har tusenvis av betalende medlemmer, og mange mange flere tilhengere. Det betyr ikke at jorda er flat.

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Definer mange. Flat Earth Society har tusenvis av betalende medlemmer, og mange mange flere tilhengere. Det betyr ikke at jorda er flat.

Orker ikke diskutere dette nå. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...