Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. juni 2016 Skrevet 30. juni 2016 Psykoterapi - evt bivirkninger 1 Siter
motorPrøysen Skrevet 30. juni 2016 Skrevet 30. juni 2016 Som alle virksomme behandlinger tror jeg også psykoterapi kan ha bivirkninger, samt en placeboeffekt. Det har vært lite oppmerksomhet rundt det, så bra det settes fokus på det. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 Skrevet 30. juni 2016 Jeg hørte deler av podkasten og syns innspillet om tilbakemelding til terapeuten var interessant, samt evaluering av hvorfor pasienter dropper ut. Her kunne det kommet frem mye verdifull informasjon, tror jeg. De gangen terapi/behandling ikke har fungert for min del kunne jeg gjerne tenkt meg å gi tilbakemeldinger til behandleren, hvis det hadde vært en åpning for det. Har opplevd til dels autoritære behandlere som har kjørt sin stil og når det ikke har hjulpet har jeg fått inntrykk/har de gitt inntrykk av at det er meg det er noe galt med. Anonymkode: 94e23...3c8 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.