Gå til innhold

2 uker på Ritalin nå

Anbefalte innlegg

Fortsatthåp
Skrevet

Ja nå har jeg gått 2 uker på ritalin 3x10mg og det funker fjell. Psykiateren skulle ringe meg Idag å skjekke hvordan det går med dosene.

legger merke til at hvis jeg lar det gå 3.5timer ca før jeg tar neste pille får jeg en krasj på en måte. Og kan ikke hamstre god effekt som når jeg lar effekten overlappe seg utover dagen. 07:00-10:30-1400 er ca tidspunktene jeg har funnet ut virker.

selfølgelig nå etter 2 uker har jo effekten minket litt, og jeg føler at en dose på kvelden i tillegg passer meg bra, ettersom jeg på en måte har funnet opp søvn på nytt. Våkner uthvilt og drømmer mere virker det som.

så tenker si til psykiateren Idag at 15mgx4 vil passe meg nå. Virker det unormalt? Veier 104kg mann 32-år.

Som tidligere kronisk amfetaminbruker var det godt å få opp dopaminnivåene igjen.

vært rusfri i 1.5år og mine kognitive skills har bare forverret seg helt til jeg begynte med denne medisinen. 

Har også på en måte blitt mere kjent med angsten jeg slet med og har ingen behov for noe Benzo. Og det er så deilig, skulle aldri tro jeg skulle si det, men benzo er noe dritt. Tok meg bare 16år å forstå 👏

Jaja. God morgen.

Skrevet

Syns ikke det virker unormalt, men tror det er mer anbefalt å ta 20-15-15-10. Men det som funker for deg er vel det riktige ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...