Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Just now, cathlin said:

Jeg var ikke sarkastisk. Det har ikke noe med valg å gjøre.

Tenkte på det med hvordan man tolker omverdenen. Er det et valg? Eller er det bare slik at noen sier det er et valg, for å forsøke å påvirke, uten at det realistisk sett er et valg?

Anonymkode: 52cdc...abb

Skrevet

Jeg er ikke så glad i valgspråk. Bortsett fra det, nei, så enkelt er det vel ikke. Jeg tror litt mer på at det fungerer å bli bevisst på hvordan man tolker omgivelsene, og, hvis man får muligheten sjekke om det stemmer eller ikke. Hvis du f.eks vet med deg selv at du ofte tolker folk som sarkastiske, vær litt åpen for at det kanskje ikke stemmer, men at det er en greie du lett tenker.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutes ago, cathlin said:

Jeg er ikke så glad i valgspråk. Bortsett fra det, nei, så enkelt er det vel ikke. Jeg tror litt mer på at det fungerer å bli bevisst på hvordan man tolker omgivelsene, og, hvis man får muligheten sjekke om det stemmer eller ikke. Hvis du f.eks vet med deg selv at du ofte tolker folk som sarkastiske, vær litt åpen for at det kanskje ikke stemmer, men at det er en greie du lett tenker.

Da juger de bare, virker som de spiller et spill, hvor det er om å gjøre å kommunisere så allegorisk og skjult som mulig. Ofte kjenner jeg på et sinne ovenfor visse andre...

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da juger de bare, virker som de spiller et spill, hvor det er om å gjøre å kommunisere så allegorisk og skjult som mulig. Ofte kjenner jeg på et sinne ovenfor visse andre...

Det skjønner jeg ikke hvorfor de gjør.

Kommuniserer du skjult og allergorisk? 

AnonymBruker
Skrevet
38 minutes ago, cathlin said:

Det skjønner jeg ikke hvorfor de gjør.

Kommuniserer du skjult og allergorisk? 

Nei, jeg gjør ikke det, syns det er dårlig. Blir jo å plage andre, når man bare hinter. Jeg gjør det i noen grad, men det er ikke sånn at når jeg er sammen med andre så kommer jeg støtt og stadig med angrep. Kanskje de som gjør dette har lav IQ, eller er ute etter å manipulere meg ned i grøfta. De tror de er så my smartere, med dette subtile spillet... kanskje de er det, hva vet jeg, men jeg syns det er vanskelig i alle fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...