Gå til innhold

Kan jeg stoppe dette?

Anbefalte innlegg

stjernestøv
Skrevet

Merker at det kommer mer og mer tanker, følger med ut vinduet på folk som går forbi. Tror de skal komme inn i huset, tror noen avlytter telefonen min og følger med på hva jeg skriver på pc. Ja tror noen overvåker meg fordi jeg vet for mye, kan dette stemme? I dag var det noe med vannet og, det var brunt...det så også min samboer, nå er det rent igjen. Forbanna kommune, hva gjør de med vannet? Snakket litt med sykepleieren på telefonen i går om slike ting, han mente det var symptomer på min sykdom. Blir det bare verre og verre eller kan jeg stoppe dette? Er det fordi jeg ser så mye på film? Må jo ha noe å gjøre. Er redd for å miste kontrollen, men nå har jeg kontroll. 

stjernestøv
Skrevet

Kan det være latuda som gjør meg sånn? Jeg pleier jo ikke være som dette, er redd. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, stjernestøv skrev:

Kan det være latuda som gjør meg sånn? 

Det kan være at latuda ikke fungerer like bra som den gamle medisinen, eller at du trenger høyere dose.

Anonymkode: 2b26b...8aa

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, stjernestøv skrev:

Merker at det kommer mer og mer tanker, følger med ut vinduet på folk som går forbi. Tror de skal komme inn i huset, tror noen avlytter telefonen min og følger med på hva jeg skriver på pc. Ja tror noen overvåker meg fordi jeg vet for mye, kan dette stemme?

Nei.

I dag var det noe med vannet og, det var brunt...det så også min samboer, nå er det rent igjen. Forbanna kommune, hva gjør de med vannet?

De "gjør" ingenting med vannet, slikt skjer hvis vannledningene er dårlige.

Snakket litt med sykepleieren på telefonen i går om slike ting, han mente det var symptomer på min sykdom. Blir det bare verre og verre eller kan jeg stoppe dette? Er det fordi jeg ser så mye på film? Må jo ha noe å gjøre. Er redd for å miste kontrollen, men nå har jeg kontroll. 

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være at latuda ikke fungerer like bra som den gamle medisinen, eller at du trenger høyere dose.

Psykiateren ville jeg skulle øke latuda men jeg sa nei, det er jo kjekt å se på film. Men dette andre blir jeg redd av, pleier ikke bli sånn. Bare åndelig, føler meg ikke åndelig nå. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Psykiateren ville jeg skulle øke latuda men jeg sa nei, det er jo kjekt å se på film. Men dette andre blir jeg redd av, pleier ikke bli sånn. Bare åndelig, føler meg ikke åndelig nå. 

Du bør høre på psykiateren. Ellers risikerer du å bli skikkelig dårlig.

stjernestøv
Skrevet

Du bør høre på psykiateren. Ellers risikerer du å bli skikkelig dårlig.

Vil ikke bli skikkelig dårlig :( 

stjernestøv
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei.

De "gjør" ingenting med vannet, slikt skjer hvis vannledningene er dårlige.

Var bare så rart for jeg hadde tenkt på det med vannet på forhånd, plutselig ble det brunt. 

stjernestøv
Skrevet

Er det fordi jeg har brukt AP på og av lenge jeg er sånn?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Er det fordi jeg har brukt AP på og av lenge jeg er sånn?

Neppe lurt å hele tiden endre på medisineringen.

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neppe lurt å hele tiden endre på medisineringen.

For da kan man bli sånn som jeg er nå? Tror ikke jeg har vært sånn før, det brenner i kroppen. 

Skrevet
27 minutter siden, stjernestøv skrev:

Var bare så rart for jeg hadde tenkt på det med vannet på forhånd, plutselig ble det brunt. 

Vannverket har nok renset en vannledning. Du er i ferd med å bli skikkelig syk igjen, for din egen og familiens skyld bør du høre på psykiateren og øke medisindosen din.

stjernestøv
Skrevet
6 minutter siden, Lillemus skrev:

Vannverket har nok renset en vannledning. Du er i ferd med å bli skikkelig syk igjen, for din egen og familiens skyld bør du høre på psykiateren og øke medisindosen din.

Men da må han skrive ut høyere dose, vet ikke hva jeg skal ta...

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, stjernestøv skrev:

Der vet nok legen.

Skrevet
6 minutter siden, stjernestøv skrev:

Da ringer du eller sender en melding til sykepleieren om han er tilbake fra ferie og ber om det - evt. ta en telefon til klinikken/sykehuset som behandler deg og forklar saken der og be om hjelp til høyere dose ettersom psykiateren har sagt at du bør øke.

stjernestøv
Skrevet

Der vet nok legen.

Da må jeg ta kontakt på mandag, makter ikke dette. Sinnet mitt er forgiftet. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Da ringer du eller sender en melding til sykepleieren om han er tilbake fra ferie og ber om det - evt. ta en telefon til klinikken/sykehuset som behandler deg og forklar saken der og be om hjelp til høyere dose ettersom psykiateren har sagt at du bør øke.

Ok. Får gjøre det på mandag. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...