Annkarin Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 (endret) Kan cisordinol brukes som eventuelt slik som zyprexa ved tankekjør og i akuttfase ved bp? Hilsen en som snart ikke orker mer, men som ikke kan legge på seg et gram Endret 2. juli 2016 av Annkarin 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 Skrevet 2. juli 2016 2 minutter siden, Annkarin skrev: Kan cisordinol brukes som eventuelt slik som zyprexa ved tankekjør og i akuttfase ved bp? Hilsen en som snart ikke orker mer, men som ikke kan legge på seg et gram Jeg har brukt Cisordinol i veldig mange år akkurat pga tankekjør og akuttfase ved bp og som forebyggende. Dosen har vært på opptil 40 mg. Dette har vært en svært god medisin for meg gjennom årene. Lite og ingen bivirkning og fungert godt. Noen eksperter vil vel hevde at jeg burde brukt nyere AP for lengst, men har ikke tålt andre AP så godt. Anonymkode: 9bbea...29d 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.