Gå til innhold

Wellbutrin: "Minst 24 timer mellom dosene"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare et lite bagatellspørsmål, men jeg ser at to forskjellige steder i pakningsvedlegget står det at det skal være minst 24 timer mellom dosene.

"Det bør være et intervall på minst 24 timer mellom påfølgende doser."

"Søvnløshet, en svært vanlig bivirkning og ofte forbigående, kan reduseres ved å unngå dosering ved sengetid (forutsatt at det går minst 24 timer mellom dosene). "

Mener de virkelig at dersom man tar den klokken 9 en morgen så kan en ikke ta den klokken 7 neste morgen? Om jeg skulle fulgt det der ville doseringen blir forskjøvet for hver dag (skal jo godt gjøres å treffe på nøyaktig 24 timer), og til slutt endt opp på kvelden og deretter en dag uten.

For ordens skyld - jeg tar den hver morgen uavhengig av om det har gått 22 eller 26 timer. Bare klødde meg litt i hodet her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...