Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var nok pga. at "pappa" hadde brukt det...

Anonymkode: 8dccb...1da

Nei, jeg har ikke pratet med pappa i dag. Var NHD som hadde brukt det. Men det kunne like godt ha vært hvem som helst annen.

Skrevet
1 minutt siden, Trine skrev:

Nei, jeg har ikke pratet med pappa i dag. Var NHD som hadde brukt det. Men det kunne like godt ha vært hvem som helst annen.

Jeg tror kverulanten mener å si at folk ser opp til NHD som en farsperson;-)

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte går i forsvar for NHD om noen 'tuller' med ham... det er litt underholdende.

Skrevet
10 minutter siden, frosken skrev:

Jeg tror kverulanten mener å si at folk ser opp til NHD som en farsperson;-)

I know, ville bare være litt vanskelig tilbake :D Men jeg har en far og klarer meg lenge med det ;)

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte går i forsvar for NHD om noen 'tuller' med ham... det er litt underholdende.

Jaja, hver sin lyst ;) Jeg tror NHD fint klarer å forsvare seg selv.

AnonymBruker
Skrevet
Den 7. juli 2016 at 7.18, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev:

Det er interessant, men også litt trist, å se hvordan enkelte tolker det som skrives. Jeg synes det er hyggelig å kunne påpeke positive ressurser hos folk - også oppmuntre når en har greid noe. Det er alt for mange som har urimelige negative tanker om seg selv.

Å tolke det som at jeg er spesielt positive til dem (som mennesker) er sært. Enda særere er det å antyde at jeg kanskje har et motsatt syn på de som ikke har de samme (men sikkert andre) ressurser.

Jeg vil be om unnskyldning for det jeg skrev. Det var totalt urimelig av meg, og jeg vet også at dette skyldes noe i meg/mine problemer. 

Anonymkode: 65510...cd8

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil be om unnskyldning for det jeg skrev. Det var totalt urimelig av meg, og jeg vet også at dette skyldes noe i meg/mine problemer. 

Det der tror jeg var det hyggeligste jeg har lest på dol noen gang :) Viser ihvertfall at du er et godt menneske og det er viktigere enn høy iq.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Trine skrev:

Det der tror jeg var det hyggeligste jeg har lest på dol noen gang :) Viser ihvertfall at du er et godt menneske og det er viktigere enn høy iq.

Det var fint sagt av deg.. Takk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...