Annkarin Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Kan bipolar lidelse gi en sterk illusjon om at man blir personlig kontaktet av Gud? Selv om man var ateist? og tro man får beskjeder fra media rettet mot seg? være i kontakt med Djevelen? 0 Siter
ISW Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Det er typiske tegn på psykose. Det kan man få når man er bipolar, både i maniske og depressive faser. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Diagnoser får man hos en lege eller psykolog som man snakker med ansikt til ansikt. Anonymkode: 8ccff...0ab 0 Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Kan bipolar lidelse gi en sterk illusjon om at man blir personlig kontaktet av Gud? Selv om man var ateist? og tro man får beskjeder fra media rettet mot seg? være i kontakt med Djevelen? Nei. Ikke noe mer enn diabetes, kreft eller hjertesykdom vil jeg tro. Hvorfor skulle bp lidelse være i en slik særstilling? Alle kan vel i teorien utvikle psykose, uavhengig av grunnlidelse. 0 Siter
Annkarin Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Skrevet 4. juli 2016 Jeg fulgte ikke Guds plan for meg og ble veldig syk ble fristet av Djevelen og ble veldig syk 0 Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 27 minutter siden, Annkarin skrev: Jeg fulgte ikke Guds plan for meg og ble veldig syk ble fristet av Djevelen og ble veldig syk Neivel. Javel. 0 Siter
Annkarin Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Skrevet 4. juli 2016 Da jeg var på vei til å følge Guds plan behøvde jeg kun en liten dose litium og var velfungerende nå må jeg ta stor dose antipsykotika osv og er dårlig fordi jeg ble fristet av djevelen , Gud viste meg helvete i en drøm, hvordan man ikke kommer seg ut av noe man tror er til forlystelse 0 Siter
Annkarin Skrevet 4. juli 2016 Forfatter Skrevet 4. juli 2016 Helvetes flammer brenner inni meg så vondt gjør det 0 Siter
Gjest Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 Du er syk nå og har derfor slike tanker. Det er ikke riktige tanker. Håper du blir bedre snart. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Diagnoser får man hos en lege eller psykolog som man snakker med ansikt til ansikt. Anonymkode: 8ccff...0ab Det er ikke korrekt. Psykiatriske diagnoser kan stilles både på nett og på telefon. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 Skrevet 4. juli 2016 25 minutes ago, Nils Håvard Dahl, psykiater said: Det er ikke korrekt. Psykiatriske diagnoser kan stilles både på nett og på telefon. Av deg, ja? Anonymkode: 8ccff...0ab 0 Siter
Annkarin Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Skrevet 5. juli 2016 Kontakt med Gud er vanlig ved manisk psykose ved bp1 sier legen min nå 0 Siter
frosken Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, Annkarin skrev: Kontakt med Gud er vanlig ved manisk psykose ved bp1 sier legen min nå Tror du ikke legen mener at _opplevelsen_ av å ha kontakt med Gud, er vanlig? Det er ikke helt det samme som å ha kontakt med Gud. 0 Siter
Annkarin Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Skrevet 5. juli 2016 10 minutter siden, frosken skrev: Tror du ikke legen mener at _opplevelsen_ av å ha kontakt med Gud, er vanlig? Det er ikke helt det samme som å ha kontakt med Gud. Ja det jeg mente 0 Siter
Annkarin Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Skrevet 5. juli 2016 Håper jeg vil klare slutte gruble og gå videre, men fått utrolig dyktig ny lege på posten som skal Ta opp temaet videre neste time 0 Siter
FGT Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 (endret) Den 04.07.2016 at 17.36, Annkarin skrev: Kan bipolar lidelse gi en sterk illusjon om at man blir personlig kontaktet av Gud? Selv om man var ateist? og tro man får beskjeder fra media rettet mot seg? være i kontakt med Djevelen? Vet at ei dame følte at hun hadde en demon inni seg pga. av ingen gode følelser, følte seg nærmest ond i sin psykiske sykdom. Men sannheten var bare kjemisk ubalanse i hjernen som gjorde at hun følte det slik. Hun fikk medisiner for depresjon og den følelsen forsvant Endret 5. juli 2016 av FGT 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 13 minutes ago, FGT said: Vet at ei dame følte at hun hadde en demon inni seg pga. av ingen gode følelser, følte seg nærmest ond i sin psykiske sykdom. Men sannheten var bare kjemisk ubalanse i hjernen som gjorde at hun følte det slik. Hun fikk medisiner for depresjon og den følelsen forsvant Hva er "kjemisk ubalanse"? Anonymkode: 8ccff...0ab 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 15 minutter siden, FGT skrev: Vet at ei dame følte at hun hadde en demon inni seg pga. av ingen gode følelser, følte seg nærmest ond i sin psykiske sykdom. Men sannheten var bare kjemisk ubalanse i hjernen som gjorde at hun følte det slik. Hun fikk medisiner for depresjon og den følelsen forsvant Er ikke troen på Gud også en kjemisk ubalanse? Anonymkode: dd0c0...4e0 0 Siter
FGT Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: avEr ikke troen på Gud også en kjemisk ubalanse? Anonymkode: dd0c0...4e0 Nei den er virkelig realistisk, basert på observasjoner av skaperverket, sunn fornuft, og bibelkunnskap. Endret 6. juli 2016 av FGT 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.