AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 2 minutes ago, FGT said: Det betyr selvfølgelig ikke at de er dumme eller uintelligente , heller tvert i mot. Men det er uforstandig å bruke tid å krefter å prøve å forkaste en skaper som de egentlig aldri kan fornektes eller motbevises. Nei ærlig talt, nå snur du det på hodet her. Om jeg får si. Anonymkode: 8ccff...0ab 0 Siter
FGT Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ærlig talt, nå snur du det på hodet her. Om jeg får si. Anonymkode: 8ccff...0ab Jeg mente at de som sier at gud ikke finnes, ikke er uintelligente, selv om de er uforstandige. Kanskje du misforstod meg ? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei ærlig talt, nå snur du det på hodet her. Om jeg får si. Anonymkode: 8ccff...0ab Religiøs logikk er som gresk for meg. Så sånn er det. Anonymkode: dd0c0...4e0 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 6 minutes ago, AnonymBruker said: Religiøs logikk er som gresk for meg. Så sånn er det. Anonymkode: dd0c0...4e0 Det er det vi ateister humoristisk kaller for "religikk". Anonymkode: 8ccff...0ab 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.