stjernestøv Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 Diller så mye med sjal, duker og gardiner at det blir ødelagt, jeg bruker ødelagte sjal som dilleting. Folk tror jeg er nervøs når jeg diller sånn med fingrene, men det beroliger meg. Flere som har det sånn? 0 Siter
Trine Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 Jepp, bortsett fra at jeg kaller det å fikle. Regner med det er det samme. Jeg har ikke fiklet ihjel noe, men jeg fikler med bl.a snorer på klær. 0 Siter
umakenverdt Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 Jeg gjør det også, men jeg kaller det også å fikle. Har ødelagt en del skjerf slik, ikke helt, men slik at en rekke tråder er dratt ut. Jeg må også ha noe å fikle med ellers blir jeg enda mer urolig enn jeg allerede er, og det er ikke bra... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Skrevet 5. juli 2016 14 minutter siden, Trine skrev: Jepp, bortsett fra at jeg kaller det å fikle. Regner med det er det samme. Jeg har ikke fiklet ihjel noe, men jeg fikler med bl.a snorer på klær. Ja fikle er det samme. Snorer på klær er perfekt,ødelegger det og jeg. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 5. juli 2016 Forfatter Skrevet 5. juli 2016 9 minutter siden, umakenverdt skrev: Jeg gjør det også, men jeg kaller det også å fikle. Har ødelagt en del skjerf slik, ikke helt, men slik at en rekke tråder er dratt ut. Jeg må også ha noe å fikle med ellers blir jeg enda mer urolig enn jeg allerede er, og det er ikke bra... Ja det hjelper på uroen. Tommelen min mister hud pga dilling...eller fikling da. 0 Siter
XbellaX Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 3 timer siden, stjernestøv skrev: Diller så mye med sjal, duker og gardiner at det blir ødelagt, jeg bruker ødelagte sjal som dilleting. Folk tror jeg er nervøs når jeg diller sånn med fingrene, men det beroliger meg. Flere som har det sånn? I Hellas har de en fiffig sak for dette, det er slags smykke som menn har i hånden/rundt håndleddet som de diller/fikler med kontinuerlig. Fascinerende greie. Kanskje du må få deg et slikt. 1 Siter
XbellaX Skrevet 5. juli 2016 Skrevet 5. juli 2016 Komboloi heter det / Worry beads på engelsk (så passende i ditt tilfelle Stjernestøv..) http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=greek+komboli&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xgreek+komboloi.TRS0&_nkw=greek+komboloi&_sacat=0 1 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 11 timer siden, XbellaX skrev: I Hellas har de en fiffig sak for dette, det er slags smykke som menn har i hånden/rundt håndleddet som de diller/fikler med kontinuerlig. Fascinerende greie. Kanskje du må få deg et slikt. Ja mulig jeg må skaffe meg en sånn- 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 11 timer siden, XbellaX skrev: Komboloi heter det / Worry beads på engelsk (så passende i ditt tilfelle Stjernestøv..) http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=greek+komboli&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xgreek+komboloi.TRS0&_nkw=greek+komboloi&_sacat=0 TRor det hadde blitt for hardt, må ha noe mykt. Har sikkert masse stoff partikler i lungene, det svever jo rundt. 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 36 minutter siden, stjernestøv skrev: TRor det hadde blitt for hardt, må ha noe mykt. Har sikkert masse stoff partikler i lungene, det svever jo rundt. Jeg er egentlig enig med deg, jeg tror fingrene dine hadde ramlet av etter slitasje om du hadde begynt med slikt. Kanskje fingerhekling er bedre :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Jeg er egentlig enig med deg, jeg tror fingrene dine hadde ramlet av etter slitasje om du hadde begynt med slikt. Kanskje fingerhekling er bedre :-) Ja huden ramler jo av tommelen allerede Ja kanskje fingerhekling hadde vært noe, husker jeg gjorde det da jeg var liten. 0 Siter
XbellaX Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 52 minutter siden, stjernestøv skrev: Ja huden ramler jo av tommelen allerede Ja kanskje fingerhekling hadde vært noe, husker jeg gjorde det da jeg var liten. God idé :-) 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 42 minutter siden, XbellaX skrev: God idé :-) Jepp. Men husker ikke hvordan... 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 35 minutter siden, stjernestøv skrev: Jepp. Men husker ikke hvordan... Endelig noe positivt du kan bruke Youtube til 0 Siter
stjernestøv Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Skrevet 6. juli 2016 Et øyeblikk siden, Xtra skrev: Endelig noe positivt du kan bruke Youtube til Åja de har det der ja 0 Siter
Trine Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Det er noe som heter fingerstrikking også. Jeg har aldri fått det til, men søsteren min holdt stadig på med det da hun var liten. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.