AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Går det over? Kjennes ut som jeg har vært på fylla og ikke sovet et sekund..(sovet 8 timer). Denne medisinen skal gjøre ting lettere for meg. Men akkurat nå føler jeg med neddopa. Har mest lyst til å dra fra jobb og gå å legge meg. Startet i går på 25mg. Anonymkode: 55947...67b 0 Siter
tilstede Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Går det over? Kjennes ut som jeg har vært på fylla og ikke sovet et sekund..(sovet 8 timer). Denne medisinen skal gjøre ting lettere for meg. Men akkurat nå føler jeg med neddopa. Har mest lyst til å dra fra jobb og gå å legge meg. Startet i går på 25mg. Anonymkode: 55947...67b Det er i hvert fall verst i begynnelsen. Du må rett og slett gi det litt tid, og regne med at du går litt for halv maskin i begynnelsen. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Det går over på et par dager. Anonymkode: 3a7bc...882 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Det er hvertfall ubehagelig. Trodde ikke jeg skulle bli SÅ sliten. Anonymkode: 55947...67b 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 "Vanlig" Seroquel går i fletta på meg, men pga. kort halveringstid får ikke jeg personlig hangover av det. Imidlertid gikk jeg etter min psykiaters anbefaling over til Seroquel depot for å få en jevnere serumkonsentrasjon igjennom hele døgnet uten å måtte ta noe på morgenen. Man må ha vedtak fra Helfo for å få dette, men det burde ikke være vanskelig. Legen søker :-). Tar man den i 18-19 tiden, skal man føle seg normalt trøtt til anstendig tid. 22-23 tida for meg. 0 Siter
Tandorini Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 17 timer siden, FjellOgDalar skrev: "Vanlig" Seroquel går i fletta på meg, men pga. kort halveringstid får ikke jeg personlig hangover av det. Imidlertid gikk jeg etter min psykiaters anbefaling over til Seroquel depot for å få en jevnere serumkonsentrasjon igjennom hele døgnet uten å måtte ta noe på morgenen. Man må ha vedtak fra Helfo for å få dette, men det burde ikke være vanskelig. Legen søker :-). Tar man den i 18-19 tiden, skal man føle seg normalt trøtt til anstendig tid. 22-23 tida for meg. Jeg har fått både Seroquel og Seroquel Depot på blå resept uten noe vedtak fra Helfo. Kanskje det var tidligere at det var slik? 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Dagen i dag gikk bedre. Ikke samme Hangover. Men tok den 19 og la meg bare litt over en time senere for å få nok søvn. Anonymkode: 55947...67b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.