Gå til innhold

Sykt trøtt av seroquel...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Går det over? Kjennes ut som jeg har vært på fylla og ikke sovet et sekund..(sovet 8 timer). Denne medisinen skal gjøre ting lettere for meg. Men akkurat nå føler jeg med neddopa. Har mest lyst til å dra fra jobb og gå å legge meg. Startet i går på 25mg. 

Anonymkode: 55947...67b

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går det over? Kjennes ut som jeg har vært på fylla og ikke sovet et sekund..(sovet 8 timer). Denne medisinen skal gjøre ting lettere for meg. Men akkurat nå føler jeg med neddopa. Har mest lyst til å dra fra jobb og gå å legge meg. Startet i går på 25mg. 

Det er i hvert fall verst i begynnelsen. Du må rett og slett gi det litt tid, og regne med at du går litt for halv maskin i begynnelsen.

AnonymBruker
Skrevet

Det går over på et par dager.

Anonymkode: 3a7bc...882

AnonymBruker
Skrevet

Det er hvertfall ubehagelig. Trodde ikke jeg skulle bli SÅ sliten.

FjellOgDalar
Skrevet

"Vanlig" Seroquel går i fletta på meg, men pga. kort halveringstid får ikke jeg personlig hangover av det.

Imidlertid gikk jeg etter min psykiaters anbefaling over til Seroquel depot for å få en jevnere serumkonsentrasjon igjennom hele døgnet uten å måtte ta noe på morgenen. Man må ha vedtak fra Helfo for å få dette, men det burde ikke være vanskelig. Legen søker :-). Tar man den i 18-19 tiden, skal man føle seg normalt trøtt til anstendig tid. 22-23 tida for meg.

Skrevet
17 timer siden, FjellOgDalar skrev:

"Vanlig" Seroquel går i fletta på meg, men pga. kort halveringstid får ikke jeg personlig hangover av det.

Imidlertid gikk jeg etter min psykiaters anbefaling over til Seroquel depot for å få en jevnere serumkonsentrasjon igjennom hele døgnet uten å måtte ta noe på morgenen. Man må ha vedtak fra Helfo for å få dette, men det burde ikke være vanskelig. Legen søker :-). Tar man den i 18-19 tiden, skal man føle seg normalt trøtt til anstendig tid. 22-23 tida for meg.

Jeg har fått både Seroquel og Seroquel Depot på blå resept uten noe vedtak fra Helfo. Kanskje det var tidligere at det var slik?

AnonymBruker
Skrevet

Dagen i dag gikk bedre. Ikke samme Hangover. Men tok den 19 og la meg bare litt over en time senere for å få nok søvn. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...