umakenverdt Skrevet 11. juli 2016 Forfatter Skrevet 11. juli 2016 21 timer siden, FGT skrev: Føler du at du må ta for mye hensyn til de såkalte normale ?Slik at de fortsatt kan fungere såkalt normalt ? Jeg snakker her selvfølgelig om en følelse. Det var et vanskelig spørsmål Jeg tror ikke egentlig det har noe med å ta hensyn til såkalte normale, men ikke å være så mye og være i veien for andre generelt. Jeg vil ikke påvirke andre negativt. Jeg er klar over at jeg gjør det en del ganger, men følelsen av å være feil og så altfor mye, gjør det vanskelig å ikke unnskylde alt på tross av at jeg er klar over at det er irriterende til tider også. 0 Siter
FGT Skrevet 13. juli 2016 Skrevet 13. juli 2016 Den 11.07.2016 at 19.50, umakenverdt skrev: Det var et vanskelig spørsmål Jeg tror ikke egentlig det har noe med å ta hensyn til såkalte normale, men ikke å være så mye og være i veien for andre generelt. Jeg vil ikke påvirke andre negativt. Jeg er klar over at jeg gjør det en del ganger, men følelsen av å være feil og så altfor mye, gjør det vanskelig å ikke unnskylde alt på tross av at jeg er klar over at det er irriterende til tider også. Kanskje du har en følelse av at du ikke har så mye å gi av en eller anen grunn. Og derfor må du heller passe på å at du ikke gjør tingene verre med å irritere andre. Hvis det er slik så må jeg bare si at det er du som gir mest, noe andre burde verdsette å vise deg takknemlighet for. 1 Siter
umakenverdt Skrevet 13. juli 2016 Forfatter Skrevet 13. juli 2016 5 timer siden, FGT skrev: Kanskje du har en følelse av at du ikke har så mye å gi av en eller anen grunn. Og derfor må du heller passe på å at du ikke gjør tingene verre med å irritere andre. Hvis det er slik så må jeg bare si at det er du som gir mest, noe andre burde verdsette å vise deg takknemlighet for. Ja, jeg vil ikke gjøre ting verre med å irritere andre. Jeg synes det er vanskelig å finne en måte å leve på hvor jeg ikke irriterer andre eller der jeg har noe å gi... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.