Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Det er mulig å ha tanker og følelser uten å måtte dele dem med andre umiddelbart. Det er mulig å gå en tur eller bake en kake uten at opplevelsen evt med bilde må deles på FB. Det samme kan sies om en god del andre aktiviteter også. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Jeg foretrekker å skrive ned tankene mine i et notat uten at jeg deler dem med andre. Etter noen dager kan det hende at jeg tenker og føler annerledes enn det jeg gjorde akkurat der og da. Hvis det er et gjentakende tema tar jeg det opp med psykologen min. Anonymkode: 2eabe...0ec 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Takk for at du minnet oss på dette. Jeg skal for mitt sitt vedkommende fra nå av slutte med å ville være positiv og hyggellg mot andre ved å dele positive ting både på fb og ellers. Anonymkode: 32fe6...ecc 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for at du minnet oss på dette. Jeg skal for mitt sitt vedkommende fra nå av slutte med å ville være positiv og hyggellg mot andre ved å dele positive ting både på fb og ellers. Anonymkode: 32fe6...ecc Mye surmulig på DOL fortiden. Anonymkode: ec0dd...ac7 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 2 timer siden, Nils Håvard Dahl, psykiater skrev: Det er mulig å ha tanker og følelser uten å måtte dele dem med andre umiddelbart. Det er mulig å gå en tur eller bake en kake uten at opplevelsen evt med bilde må deles på FB. Det samme kan sies om en god del andre aktiviteter også. Hva når tanker og følelser river et menneske i stykker? Hva når det et menneske deler på facebook er den eneste sosiale kommunikasjonen de har? Jeg er på mange måter enig med deg. Men jeg har kjent mye på det som river meg i stykker. Og jeg vet at alle ikke har så mye annen sosial kontakt enn den de har på facebook. Anonymkode: 2fba5...1ae 0 Siter
Gjest Xtra Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva når tanker og følelser river et menneske i stykker? Hva når det et menneske deler på facebook er den eneste sosiale kommunikasjonen de har? Jeg er på mange måter enig med deg. Men jeg har kjent mye på det som river meg i stykker. Og jeg vet at alle ikke har så mye annen sosial kontakt enn den de har på facebook. Anonymkode: 2fba5...1ae Desto verre er det vel om de gjør seg avhengig av "likes" og annen feedback. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Folk flest har sluttet å dele "alt" på Facebook. Anonymkode: 770e3...646 0 Siter
Kayia Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk flest har sluttet å dele "alt" på Facebook. Anonymkode: 770e3...646 Innlegget var neppe ment for de som har sluttet å dele alt på FB og dol, men heller for de som fremdeles gjør det... 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 27 minutter siden, Kayia skrev: Innlegget var neppe ment for de som har sluttet å dele alt på FB og dol, men heller for de som fremdeles gjør det... No shit, Sherlok?!?! Anonymkode: 770e3...646 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.