Gå til innhold

Har stukket av

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alternativ til selvmord. 

Anonymkode: cea55...402

Skrevet

Hva har du stukket av fra? Og har du det greit der du er nå?

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, frosken skrev:

Hva har du stukket av fra? Og har du det greit der du er nå?

Fra livet. Nei.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra livet. Nei.

Vil du si noe om hva du er fortvilet over?

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt på å "stikke av" selv de gangene jeg har vært suicidal, altså jeg stikker jo ikke av man er tross alt voksen å drar hvor man vil. Men det er for helvete ingen vits i å sitte hjemme i soFAEN å surmule noe så inn i helvetes ofte heller. Nei da er det heller bedre å gjøre no nyttig. En er tross alt ufør og har ferie hver dag. Hvorfor ikke kjøre norge på langs? eller tvers? kanskje til og med kryss og tvers? Hvem vet. Det ække godt å si.

Anonymkode: 8899d...699

AnonymBruker
Skrevet
15 minutes ago, AnonymBruker said:

Har tenkt på å "stikke av" selv de gangene jeg har vært suicidal, altså jeg stikker jo ikke av man er tross alt voksen å drar hvor man vil. Men det er for helvete ingen vits i å sitte hjemme i soFAEN å surmule noe så inn i helvetes ofte heller. Nei da er det heller bedre å gjøre no nyttig. En er tross alt ufør og har ferie hver dag. Hvorfor ikke kjøre norge på langs? eller tvers? kanskje til og med kryss og tvers? Hvem vet. Det ække godt å si.

Anonymkode: 8899d...699

Har du noen forslag til aktivitet?

Anonymkode: 098f9...eae

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...