Anonymesen Skrevet 8. juli 2016 Skrevet 8. juli 2016 Når man er overvåket og terrorisert av politiet, så er det ikke lov å skrive dette i forumet? SKAM SIER JEG, for noen onde folk som er i doktoronline. Jeg er sint. Min tråd ble sletta, jeg ORKER IKKE å skrive på nytt. Men jeg har depersonalisering og uvirkelighetsfølelse, jeg kan ikke gå ut, må være hjemme heletiden, kan ikke dra på ferie. jeg er utrolig forbanna på doktor online admin, for en feig handling du foretok, FAEN 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 8. juli 2016 Skrevet 8. juli 2016 2 minutter siden, Anonymesen skrev: Når man er overvåket og terrorisert av politiet, så er det ikke lov å skrive dette i forumet? SKAM SIER JEG, for noen onde folk som er i doktoronline. Jeg er sint. Min tråd ble sletta, jeg ORKER IKKE å skrive på nytt. Men jeg har depersonalisering og uvirkelighetsfølelse, jeg kan ikke gå ut, må være hjemme heletiden, kan ikke dra på ferie. jeg er utrolig forbanna på doktor online admin, for en feig handling du foretok, FAEN Innlegg som primært inneholder trusler om å skade seg, vil alltid bli slettet. 0 Siter
Anonymesen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Skrevet 8. juli 2016 Et øyeblikk siden, Admin Doktoronline skrev: Innlegg som primært inneholder trusler om å skade seg, vil alltid bli slettet. ok. . Men jeg orker ikke å skrive alt på nytt, jeg ønsket svar fra nhd, men nå får jeg ikke det pga deg, det er urettferdig. Jeg krever svar fra nhd, men jeg gidder rett og slett ikke å skrive igjen 0 Siter
Anonymesen Skrevet 8. juli 2016 Forfatter Skrevet 8. juli 2016 jeg HUSKER FAEN IKKE HVA JEG SKREV I SIST TRÅD. NÅ FÅR JEG IKKE SVAR FRA NHD PGA JÆVLA IDIOTER SOM ER ADMIN FUCK YOU 0 Siter
Gjest Admin Doktoronline Skrevet 8. juli 2016 Skrevet 8. juli 2016 30 minutter siden, Anonymesen skrev: jeg HUSKER FAEN IKKE HVA JEG SKREV I SIST TRÅD. NÅ FÅR JEG IKKE SVAR FRA NHD PGA JÆVLA IDIOTER SOM ER ADMIN FUCK YOU Hei, Når du har det så vanskelig som nå, så er det best om du ber om hjelp i ditt nærmiljø, enten fra familie eller helsevesen. Her på doktoronline er vi svært strenge når det kommer til trusler om selvskading. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.