Gå til innhold

Feigt av doktoronline admin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man er overvåket og terrorisert av politiet, så er det ikke lov å skrive dette i forumet? SKAM SIER JEG, for noen onde folk som er i doktoronline. Jeg er sint. Min tråd ble sletta, jeg ORKER IKKE å skrive på nytt. Men jeg har depersonalisering og uvirkelighetsfølelse, jeg kan ikke gå ut, må være hjemme heletiden, kan ikke dra på ferie.

jeg er utrolig forbanna på doktor online admin, for en feig handling du foretok, FAEN

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
2 minutter siden, Anonymesen skrev:

Når man er overvåket og terrorisert av politiet, så er det ikke lov å skrive dette i forumet? SKAM SIER JEG, for noen onde folk som er i doktoronline. Jeg er sint. Min tråd ble sletta, jeg ORKER IKKE å skrive på nytt. Men jeg har depersonalisering og uvirkelighetsfølelse, jeg kan ikke gå ut, må være hjemme heletiden, kan ikke dra på ferie.

jeg er utrolig forbanna på doktor online admin, for en feig handling du foretok, FAEN

Innlegg som primært inneholder trusler om å skade seg, vil alltid bli slettet.

Skrevet
Et øyeblikk siden, Admin Doktoronline skrev:

Innlegg som primært inneholder trusler om å skade seg, vil alltid bli slettet.

ok. . Men jeg orker ikke å skrive alt på nytt, jeg ønsket svar fra nhd, men nå får jeg ikke det pga deg, det er urettferdig. Jeg krever svar fra nhd, men jeg gidder rett og slett ikke å skrive igjen 

Skrevet

jeg HUSKER FAEN IKKE HVA JEG SKREV I SIST TRÅD. NÅ FÅR JEG IKKE SVAR FRA NHD PGA JÆVLA IDIOTER SOM ER ADMIN FUCK YOU

Gjest Admin Doktoronline
Skrevet
30 minutter siden, Anonymesen skrev:

jeg HUSKER FAEN IKKE HVA JEG SKREV I SIST TRÅD. NÅ FÅR JEG IKKE SVAR FRA NHD PGA JÆVLA IDIOTER SOM ER ADMIN FUCK YOU

Hei,

Når du har det så vanskelig som nå, så er det best om du ber om hjelp i ditt nærmiljø, enten fra familie eller helsevesen. Her på doktoronline er vi svært strenge når det kommer til trusler om selvskading.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...