Gå til innhold

Koser du deg i kveld?

Koser du deg i kveld?  

6 stemmer

1. 1. Koser du deg i kveld?

• Ja
      3
    • Nei
      3

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, issomethingwrong said:

For det første er svaret på det nei, og for det andre er det egentlig ikke så viktig. Det er liksom en spesiell man vil ha, og da er det ikke så viktig om det er null eller tusen andre som kunne vært interessert.

Hvorfor er det ikke det? Penger, sosial status og IQ?

Men jeg ser jo såklart det du sier på det "andre punktet". Jeg vet jo folk flest er følsomme personer og kan bli glad i andre.

Anonymkode: 521d2...9a9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det ikke det? Penger, sosial status og IQ?

Men jeg ser jo såklart det du sier på det "andre punktet". Jeg vet jo folk flest er følsomme personer og kan bli glad i andre.

Penger kan ikke skaffe ekte kjærlighet. Dessuten har jeg ikke så mange av dem.

Sosial status har jeg vel ikke så enormt mye av. Har kompiser og venninner og kolleger, egentlig som de fleste andre.

IQ gjør deg vel mest nerd ;-)

Men jeg har havnet i en særdeles komplisert situasjon, det er utfordringen. 

påskelilje
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dør folk hele tiden... like ved feriestedene i "Syden" så dør de som fluer.

Selv om mange dør hver eneste dag, blir døden skremmende mørk og tung når den rammer noen en kjenner, eller når noen en er glad i sørger over tapet av en venn.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, issomethingwrong said:

Sosial status har jeg vel ikke så enormt mye av. Har kompiser og venninner og kolleger, egentlig som de fleste andre.

De fleste har mye lavere årslønn enn deg. ;)

Sosial status, det har du, uten at du er berømt av den grunn. Du har en jobb som ikke er "grunt work". Det er betydelig bedre status enn unge uføre, eller sosialklienter.

Nerd: det er en sammenheng mellom IQ og sosiale ferdigheter.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, påskelilje said:

Selv om mange dør hver eneste dag, blir døden skremmende mørk og tung når den rammer noen en kjenner, eller når noen en er glad i sørger over tapet av en venn.

Ja det tror jeg er vanlig for folk. Jeg visste ikke om det aspektet.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste har mye lavere årslønn enn deg. ;)

Sosial status, det har du, uten at du er berømt av den grunn. Du har en jobb som ikke er "grunt work". Det er betydelig bedre status enn unge uføre, eller sosialklienter.

Nerd: det er en sammenheng mellom IQ og sosiale ferdigheter.

Mulig du har rett, men det hjelper lite i situasjonen jeg er i. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, issomethingwrong said:

Mulig du har rett, men det hjelper lite i situasjonen jeg er i. 

Hva kan hjelpe?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva kan hjelpe?

Sannsynligvis ingenting.

Jaja, nok om det. Skal ikke sitte og sutre :-)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutes ago, issomethingwrong said:

Sannsynligvis ingenting.

Jaja, nok om det. Skal ikke sitte og sutre :-)

Er det ikke sutring forumet er til for? Sutring i ektefølt-problemdrøftings-drakten. Akkurat som i "terapi", det handler bare om sutring, men man later som det er seriøst. Det er derfor det er bare tull.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg koser meg med denne. Vanskelig å klare og innrømme det, men jeg liker faktisk catchy pop-refreng!

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke sutring forumet er til for? Sutring i ektefølt-problemdrøftings-drakten. Akkurat som i "terapi", det handler bare om sutring, men man later som det er seriøst. Det er derfor det er bare tull.

OK, siden jeg er så godt i gang med sutringen kan jeg vel like gjerne fortelle hva jeg sutrer for :-)

Har truffet en jente i en stund nå, som jeg har blitt kjempeglad i. Utfordringen er at vi begge bor sammen med noen, selv om det er rimelig dysfunksjonelt spesielt hos meg. 

Jeg er som sagt så kjempeglad i henne (føler at hun er helt perfekt for meg) og det tror jeg hun er i meg også, men jeg føler at vi har vår relasjon på "lånt tid" og det er helt grusomt å tenke på. Vil ikke under noen omstendighet miste henne, men frykter at det kan skje.

Vil ikke stå i veien for henne på hjemmebane, men ønsker jo samtidig det. Det moralske i saken er jeg veldig klar over, det er jo en side av saken, men det som gjør meg mest lei meg er at jeg savner henne og usikkerheten jeg føler på. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minute ago, issomethingwrong said:

OK, siden jeg er så godt i gang med sutringen kan jeg vel like gjerne fortelle hva jeg sutrer for :-)

Har truffet en jente i en stund nå, som jeg har blitt kjempeglad i. Utfordringen er at vi begge bor sammen med noen, selv om det er rimelig dysfunksjonelt spesielt hos meg. 

Jeg er som sagt så kjempeglad i henne (føler at hun er helt perfekt for meg) og det tror jeg hun er i meg også, men jeg føler at vi har vår relasjon på "lånt tid" og det er helt grusomt å tenke på. Vil ikke under noen omstendighet miste henne, men frykter at det kan skje.

Vil ikke stå i veien for henne på hjemmebane, men ønsker jo samtidig det. Det moralske i saken er jeg veldig klar over, det er jo en side av saken, men det som gjør meg mest lei meg er at jeg savner henne og usikkerheten jeg føler på. 

Du må vise at du mener alvor, da kan du ikke ha "backup" hjemme i sofakroken... de som er redde for å være alene finner aldri kjærligheten.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må vise at du mener alvor, da kan du ikke ha "backup" hjemme i sofakroken... de som er redde for å være alene finner aldri kjærligheten.

Det har du rett i, men det er jeg ikke alene om å måtte. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutes ago, issomethingwrong said:

Det har du rett i, men det er jeg ikke alene om å måtte. 

Det er ikke så "romantisk" å nøye seg med praktiske ordninger fordi man er redd for å være alene. Tror du nesten må ta et valg her, uavhengig av utfallet. Uansett om det ikke skulle ordne seg med kjærligheten, så ville du utvikle deg som person. Ta en uke alene i fjellheimen, så treffer du kanskje et annet selvstendig menneske. Jo mer selvstendig man er, jo mer "ekte" blir følelsene man har for andre.

Gjest Gargamel
Skrevet
8 timer siden, issomethingwrong skrev:

Jeg synes din situasjon virker relativt enkel. Forholdet fungerer ikke, og dere har ikke barn, årene går, du har sterke følelser for en annen....jeg skal ikke fornærme intelligensen din ved å konkludere for deg ;)

Eller er du mer ambivalent enn du gir inntrykk av her?

Skrevet
8 timer siden, issomethingwrong skrev:

En ting er jo hvertfall sikkert, du må flytte fra hun du bor med nå. Du kan ikke ha henne som back-up mens du prøver å finne drømmedama. At du ikke har flyttet fra henne for lenge siden er egentlig ganske utrolig syns jeg.

Så får du prate med den nye dama og finne ut hvor dere står. Om hun ikke vil flytte fra sin mann så er det like greit å bare trekke seg ut før du får enda mer følelser.

Lykke til :)

Skrevet
19 timer siden, issomethingwrong skrev:

Håper det ordner seg. Du fortjener å ha det bra!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...