Gå til innhold

hjemsøkt leilighet i spania!!!!!

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen
Skrevet

Mamma tror meg ikke å tar meg ikke alvorlig. Jeg ser skygger i døråpningen til soverommet, og ser noe bevege seg i klesskapet på soveromet. Og første natta når jeg hadde woveromsdøra igjen så kom det to ganger noe som raslet i døra og prøvde å lukke den opp. Det var ikke ventilasjonsanlegget forda hadde døren laget den lyden hele tiden i et sett. Og i dag når jeg satt ute i en lett bris på terrassen, så veltet den tomme juskartingen å ble liggende på bordet. Men i neste øyeblikk da jeg hadde sett en annen vei på buskene etter tyrkerduene som sang, fikk jeg se noe helt sprøtt. Jusboksen hadde nemlig satt seg opp igjen, noe som ikke skal kunne gå ann uten fysisk makt fra mennesker/åndelig kraft. Kan det være noen som har tatt selvmord/blitt myrdet i denne leiligheten da, siden jeg fant barberblad med bruntøde flekker på liggende på kjøkkenbordet her? Jeg såg etter lik og levninge ri leiligheten og under senga, for jeg følte meg ikke alene første natta. Og til tider lukter det kattepiss på forskjellige steder i leiligheten, uten tegn til katt. Det er helt spessielt.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Mamma tror meg ikke å tar meg ikke alvorlig. Jeg ser skygger i døråpningen til soverommet, og ser noe bevege seg i klesskapet på soveromet. Og første natta når jeg hadde woveromsdøra igjen så kom det to ganger noe som raslet i døra og prøvde å lukke den opp. Det var ikke ventilasjonsanlegget forda hadde døren laget den lyden hele tiden i et sett. Og i dag når jeg satt ute i en lett bris på terrassen, så veltet den tomme juskartingen å ble liggende på bordet. Men i neste øyeblikk da jeg hadde sett en annen vei på buskene etter tyrkerduene som sang, fikk jeg se noe helt sprøtt. Jusboksen hadde nemlig satt seg opp igjen, noe som ikke skal kunne gå ann uten fysisk makt fra mennesker/åndelig kraft. Kan det være noen som har tatt selvmord/blitt myrdet i denne leiligheten da, siden jeg fant barberblad med bruntøde flekker på liggende på kjøkkenbordet her? Jeg såg etter lik og levninge ri leiligheten og under senga, for jeg følte meg ikke alene første natta. Og til tider lukter det kattepiss på forskjellige steder i leiligheten, uten tegn til katt. Det er helt spessielt.

Det finnes mange gamle energier på nye plasser. Du er nok følsom og kjenner det. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Det finnes mange gamle energier på nye plasser. Du er nok følsom og kjenner det. 

Det er ikke mulig å føle gamle energier.

Anonymkode: 6f500...e13

Blomsterfluen
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mamma har alltid hadd den evnen å kjenne gamle energier "ånder som før var mennesker i en gammel tid" når hun jobbet i hagen. Og hun har også funnet mystiske nedgravde nøkler som låg i rekke på det stedet hunder ikke ville gå, og om de måtte gå der var de nervøse og urolige. Det var gamle nøkler fra bygdas forfedre.

stjernestøv
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo det er nok det...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...