Glemt.sjel Skrevet 9. juli 2016 Skrevet 9. juli 2016 Jeg sliter i dag, som så mange dager. De destruktive tankene prøver å sluke meg. Jeg vil ikke bli revet med, trenger å snakke med noen som forstår. Hvar kan man gjøre sent en fredag for å få hjelp? Xxx 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. juli 2016 Skrevet 9. juli 2016 5 minutter siden, Glemt.sjel skrev: Jeg sliter i dag, som så mange dager. De destruktive tankene prøver å sluke meg. Jeg vil ikke bli revet med, trenger å snakke med noen som forstår. Hvar kan man gjøre sent en fredag for å få hjelp? Xxx Avlede seg selv, gå en tur ut, se en film, vaske badegulvet/tak/vegger, bake brød, ringe noen nære venner, re-organiser kjøkkenskapene, praktisere selvomsorg, skrive ned tankene/hva man er redd for/ og forsøke i samme åndedrag å finne løsninger og utveier. Pust med magen og minn deg selv på at dette går over. 1 Siter
Glemt.sjel Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Skrevet 9. juli 2016 1 minutt siden, XbellaX skrev: Avlede seg selv, gå en tur ut, se en film, vaske badegulvet/tak/vegger, bake brød, ringe noen nære venner, re-organiser kjøkkenskapene, praktisere selvomsorg, skrive ned tankene/hva man er redd for/ og forsøke i samme åndedrag å finne løsninger og utveier. Pust med magen og minn deg selv på at dette går over. Tusen takk. Akkurat nå er jeg ubevegelig, prøver å grave meg inn i en serie. Kanskje jeg skal skrive litt som du nevner ☺ 0 Siter
XbellaX Skrevet 9. juli 2016 Skrevet 9. juli 2016 Et øyeblikk siden, Glemt.sjel skrev: Tusen takk. Akkurat nå er jeg ubevegelig, prøver å grave meg inn i en serie. Kanskje jeg skal skrive litt som du nevner ☺ Serier er strålende å grave seg inn i. Jeg håper resten av kvelden roer seg for deg. Får du hjelp/oppfølging? 0 Siter
Glemt.sjel Skrevet 9. juli 2016 Forfatter Skrevet 9. juli 2016 38 minutter siden, XbellaX skrev: Serier er strålende å grave seg inn i. Jeg håper resten av kvelden roer seg for deg. Får du hjelp/oppfølging? Ja det får jeg heldigvis. Men kvelder og helger er ikke lette.. Har vært gjennom dette før, har så lyst å klare det uten å skade meg selv, men nå føles det litt uoppnåelig 😔 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.