AnonymBruker Skrevet 9. juli 2016 Skrevet 9. juli 2016 8 2016 - 15:12 Hei jeg er ny bruker for dette forumet og jeg google etter et forum and psykose og denne siden dukket opp. Men jeg finner inhen psykose Tema. Hvor skal jeg skriver om psykose, Jeg har utklost psykose ved amf. Og har hatt det i 3 uker nå hører forskjellige person men 2-3 stk er der som oftest alltid. Mobber og kritiserer, sier jeg har voldtatt flere under 16 og det blir bare fler og fler nå er det fra 3år-60år. Jeg hører dem ikke i hodet det høres ut som det kommer utenfra hus/bil eller rett uten for vinduet. De kan se meg overalt toalettet, på do og egentlig hvor som helst. Jeg kan snakke i hodet mitt uten og bruke stemmen min og de kan svarer tilbake. Stemmen har bilt lavere "lengre i fra" er dette et godt tegn? Jeg begynner og tvile på om det er virkelig eller psykose. Får hjelp m,ed antipsykose medisin suprex og seruquel men hjelper ikke, gjør meg bare trøtt. Visst det er en avdelig on psykoser så gi meg en link eller en admin send denne ditt. Anonymkode: 241a2...f77 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.