Gå til innhold

Rus utløst psykose

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

8 2016 - 15:12

Hei jeg er ny bruker for dette forumet og jeg google etter et forum and psykose og denne siden dukket opp. Men jeg finner inhen psykose Tema. Hvor skal jeg skriver om psykose, 

Jeg har utklost psykose ved amf. Og har hatt det i 3 uker nå hører forskjellige person men 2-3 stk er der som oftest alltid. Mobber og kritiserer, sier jeg har voldtatt flere under 16 og det blir bare fler og fler nå er det fra 3år-60år. 

Jeg hører dem ikke i hodet det høres ut som det kommer utenfra hus/bil eller rett uten for vinduet. 

De kan se meg overalt toalettet, på do og egentlig hvor som helst. Jeg kan snakke i hodet mitt uten og bruke stemmen min og de kan svarer tilbake. 

Stemmen har bilt lavere "lengre i fra" er dette et godt tegn?

Jeg begynner og tvile på om det er virkelig eller psykose. 

Får hjelp m,ed antipsykose medisin suprex og seruquel men hjelper ikke, gjør meg bare trøtt.

Visst det er en avdelig on psykoser så gi meg en link eller en admin send denne ditt.

Anonymkode: e303e...e85

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

8 2016 - 15:12

Hei jeg er ny bruker for dette forumet og jeg google etter et forum and psykose og denne siden dukket opp. Men jeg finner inhen psykose Tema. Hvor skal jeg skriver om psykose, 

Jeg har utklost psykose ved amf. Og har hatt det i 3 uker nå hører forskjellige person men 2-3 stk er der som oftest alltid. Mobber og kritiserer, sier jeg har voldtatt flere under 16 og det blir bare fler og fler nå er det fra 3år-60år. 

Jeg hører dem ikke i hodet det høres ut som det kommer utenfra hus/bil eller rett uten for vinduet. 

De kan se meg overalt toalettet, på do og egentlig hvor som helst. Jeg kan snakke i hodet mitt uten og bruke stemmen min og de kan svarer tilbake. 

Stemmen har bilt lavere "lengre i fra" er dette et godt tegn?

Jeg begynner og tvile på om det er virkelig eller psykose. 

Får hjelp m,ed antipsykose medisin suprex og seruquel men hjelper ikke, gjør meg bare trøtt.

Visst det er en avdelig on psykoser så gi meg en link eller en admin send denne ditt.

Anonymkode: e303e...e85

Du kan skrive om psykose på psykiatriforumet. Det er ikke et eget fora for psykose. Hvis psykosemedisinen ikke virker, burde du snakke med legen din. Kanskje de kan gjøre noen forandringer ved doseforandringer eller skifte av medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...