Gjest fitnessi Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Heisann! Håper noen i dette forumet kan gi jeg meg noen adresser til forhandlere av aerobic musikk?? Finner endel på internett, men må da bestille fra USA o.l og det er jo dyrt. Vil så gjerne ha bra musikk i timene!! Ellers vil jeg gjerne komme i kontakt med andre aerobic instruktører for utveksling av koreografier / musikk etc. På forhånd takk!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Instruktøren Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hei! Multitrax (www.multitrax.net, www.sats.no/musikk-rommet) fører utrolig bra samlinger spesiallaget for aerobic, step, kickboxing etc. etc. Anbefales!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (Anonymous) Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hei! Multitrax (www.multitrax.net, www.sats.no/musikk-rommet) fører utrolig bra samlinger spesiallaget for aerobic, step, kickboxing etc. etc. Anbefales!! tusen takk for hjelpa, fant mye på multitrax sida, men tror det er nå feil med den sats linken?== 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 tusen takk for hjelpa, fant mye på multitrax sida, men tror det er nå feil med den sats linken?== Prøv igjen! http://www.sats.no/musikk-rommet/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
briv Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Prøv igjen! http://www.sats.no/musikk-rommet/ Hei! Bare en kommentar fra sidelinja: Flere jeg kjenner, bl.a. musikere og folk som liker forskjellig typer musikk, også unge, synes aerobic- og studiomusikken ofte er så til de grader bånn at de ikke orker å trene slike steder! Rytmen er verst, den er jo fullstendig maskinmessig og helt uten spenst som i jazz f.eks. Hvordan skal man få trent smidighet og varierende spenst med slik ensformighet? Og så attpåtil å kalle det jazzgymnastikk noen ganger! Men ingen tør si ifra, det er nesten som hjernevask! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
playgirl Skrevet 10. mars 2002 Del Skrevet 10. mars 2002 Hei! Bare en kommentar fra sidelinja: Flere jeg kjenner, bl.a. musikere og folk som liker forskjellig typer musikk, også unge, synes aerobic- og studiomusikken ofte er så til de grader bånn at de ikke orker å trene slike steder! Rytmen er verst, den er jo fullstendig maskinmessig og helt uten spenst som i jazz f.eks. Hvordan skal man få trent smidighet og varierende spenst med slik ensformighet? Og så attpåtil å kalle det jazzgymnastikk noen ganger! Men ingen tør si ifra, det er nesten som hjernevask! Hei! Helt enig med briv! Mye bedre å bruke litt variert musikk og som folk har hørt før..alle har selvfølgelig sine favoritter, men det finnes mye bra "liste-musikk" med bra rytme som egner seg til aerboic ol.l. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.