Gå til innhold

aerobic musikk


Gjest fitnessi

Anbefalte innlegg

Gjest fitnessi

Heisann!

Håper noen i dette forumet kan gi jeg meg noen adresser til forhandlere av aerobic musikk?? Finner endel på internett, men må da bestille fra USA o.l og det er jo dyrt. Vil så gjerne ha bra musikk i timene!!

Ellers vil jeg gjerne komme i kontakt med andre aerobic instruktører for utveksling av koreografier / musikk etc.

På forhånd takk!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Instruktøren

Hei!

Multitrax (www.multitrax.net, www.sats.no/musikk-rommet) fører utrolig bra samlinger spesiallaget for aerobic, step, kickboxing etc. etc.

Anbefales!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest (Anonymous)

Hei!

Multitrax (www.multitrax.net, www.sats.no/musikk-rommet) fører utrolig bra samlinger spesiallaget for aerobic, step, kickboxing etc. etc.

Anbefales!!

tusen takk for hjelpa, fant mye på multitrax sida, men tror det er nå feil med den sats linken?==

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Bare en kommentar fra sidelinja: Flere jeg kjenner, bl.a. musikere og folk som liker forskjellig typer musikk, også unge, synes aerobic- og studiomusikken ofte er så til de grader bånn at de ikke orker å trene slike steder! Rytmen er verst, den er jo fullstendig maskinmessig og helt uten spenst som i jazz f.eks. Hvordan skal man få trent smidighet og varierende spenst med slik ensformighet? Og så attpåtil å kalle det jazzgymnastikk noen ganger! Men ingen tør si ifra, det er nesten som hjernevask!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!

Bare en kommentar fra sidelinja: Flere jeg kjenner, bl.a. musikere og folk som liker forskjellig typer musikk, også unge, synes aerobic- og studiomusikken ofte er så til de grader bånn at de ikke orker å trene slike steder! Rytmen er verst, den er jo fullstendig maskinmessig og helt uten spenst som i jazz f.eks. Hvordan skal man få trent smidighet og varierende spenst med slik ensformighet? Og så attpåtil å kalle det jazzgymnastikk noen ganger! Men ingen tør si ifra, det er nesten som hjernevask!

Hei!

Helt enig med briv! Mye bedre å bruke litt variert musikk og som folk har hørt før..alle har selvfølgelig sine favoritter, men det finnes mye bra "liste-musikk" med bra rytme som egner seg til aerboic ol.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...