Anonymesen Skrevet 10. juli 2016 Skrevet 10. juli 2016 jeg brukte seroquel 25 mg først, den ga virkning i noen dager, så måtte jeg høyere i dose for å bli sløv slik at jeg kunne sove, så det endte opp med 100 mg. Nå bruker jeg 100 mg om kvelden og har fått Imovane av psykiatern 7,5 mg. Apoteket sa at jeg skulle ta halv tablett første dagen, men jeg tok en og halv, jeg ble ikke kjempe trøtt. 1) tar det noen dager før det virker? 2? hvis ikke imovane virker, hvilke sovemedisin anbefaller du? 0 Siter
tilstede Skrevet 10. juli 2016 Skrevet 10. juli 2016 3 timer siden, Anonymesen skrev: jeg brukte seroquel 25 mg først, den ga virkning i noen dager, så måtte jeg høyere i dose for å bli sløv slik at jeg kunne sove, så det endte opp med 100 mg. Nå bruker jeg 100 mg om kvelden og har fått Imovane av psykiatern 7,5 mg. Apoteket sa at jeg skulle ta halv tablett første dagen, men jeg tok en og halv, jeg ble ikke kjempe trøtt. 1) tar det noen dager før det virker? 2? hvis ikke imovane virker, hvilke sovemedisin anbefaller du? Nei det er ikke slik at det tar noen dager før det virker. Men du skal holde deg til en tablett om kvelden, det er veldig viktig. Når du tar tabletten, venter du et kvarter til tyve minutter før du legger deg. Også veldig viktig. 0 Siter
tilstede Skrevet 10. juli 2016 Skrevet 10. juli 2016 Et øyeblikk siden, tilstede skrev: Nei det er ikke slik at det tar noen dager før det virker. Men du skal holde deg til en tablett om kvelden, det er veldig viktig. Når du tar tabletten, venter du et kvarter til tyve minutter før du legger deg. Også veldig viktig. En annen ting er at du ikke blir trøtt av imovanen. Du bare sovner før du vet ordet av det. Derfor skal man ikke vente på trettheten før man legger seg. Jeg synes du skal prøve ut imovane skikkelig noen dager før du begynner å tenke på andre eventuelle sovemedisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.