Gå til innhold

Jeg er bekymret for NHD og andre gode folk her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt veldig glad i doktoronline siden, det er fantastisk hva nhd gjør for oss. Også tenker jeg på døden. Jeg er 90 % sikker på at Islam er rette vei. Vær så snill, å bli Muslim, det vil redde dere fra grusom straff. Det er jo en skaper av verden. Hvem bestemte at mor skulle få melk i brystet for å gi barnet sitt det? det kan jo ikke ha skjedd automatisk, det er en designer og Herre av verden. Isteden for å ignorere dette, tenk hva som vil skje etter livet? Er det ikke kjempe trist at du lever og skal dø og ingenting vil skje. Noen ateister sier når de gjør gode gjerninger får de det bedre med seg selv, og at de tror på at man får det bedre. Det er jo helt klart Gud som gir deg belønning, hvis det ikke fantes noen Gud hvordan kunne man få det bedre av å hjelpe noen?

plis tenk over dette

Skrevet

Jeg har empati for andre tror jeg. Jeg er helt enig med sakkyndige som sa at jeg ikke har dyssosial pf. DPS mente det før, men nå har det endret det og sier at jeg ikke har det. Før holdt jeg med IS fordi jeg var redd, men nå ser jeg hvor grusom organisasjon dette er. De drepte en 7 år gammel gutt fordi han bannet, syke folk! men det er ikke den ekte Islam 

Skrevet

Også vil jeg si at jeg har verdens beste behandler. Han er kjempe snill mot meg, og gir mye tid, savner han, men han kommer tilbake neste uke, gleder meg til time. Men vi er uenige at jeg har psykose, men ellers er vi venner

Skrevet (endret)

Har ikke tid til å forholde meg til fiktive historier, religion.  Life is too short. Foretrekker vitenskap og sunn fornuft.  

Endret av Lyrica
AnonymBruker
Skrevet

En kristen ville kunne si det samme som du sier om din Gud.

Anonymkode: d42ba...47d

AnonymBruker
Skrevet

Kristendom er det som er det riktige. Det er kristne folk som kommer til himmelen.

Du hører jo hva alle muslimene gjør på tv? Det er ikke rett vei.. men det velger du selv. Noen har det sikkert fint i helvete også.

Anonymkode: dcb3a...7fc

Skrevet
4 timer siden, Anonymesen skrev:

Jeg har blitt veldig glad i doktoronline siden, det er fantastisk hva nhd gjør for oss. Også tenker jeg på døden. Jeg er 90 % sikker på at Islam er rette vei. Vær så snill, å bli Muslim, det vil redde dere fra grusom straff. Det er jo en skaper av verden. Hvem bestemte at mor skulle få melk i brystet for å gi barnet sitt det? det kan jo ikke ha skjedd automatisk, det er en designer og Herre av verden. Isteden for å ignorere dette, tenk hva som vil skje etter livet? Er det ikke kjempe trist at du lever og skal dø og ingenting vil skje. Noen ateister sier når de gjør gode gjerninger får de det bedre med seg selv, og at de tror på at man får det bedre. Det er jo helt klart Gud som gir deg belønning, hvis det ikke fantes noen Gud hvordan kunne man få det bedre av å hjelpe noen?

plis tenk over dette

Nei, islam ser jeg på som den 11. landeplage.

AnonymBruker
Skrevet

Islam og kristendommen har samme Gud. 

Anonymkode: 87dcd...530

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg takker for omtanken. Siden ingen vet verken om det finnes en Gud evt om hvilken som er den eneste riktige, eller hva som skjer etter døden, minner jeg om uttrykket: "Enhver er salig i sin tro". 

Så kan vi kanskje enes om at uansett tro, kan vi alle gå inn for å leve i fred og respekt med og for hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...