Gå til innhold

NHD: Jeg er virkelig lei livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg blir fjern og får uvirkelighetsfølelse nesten HVER dag. Det skjer i ettermiddags tida, og det er veldig ubehagelig for meg. Jeg begynner å stirre etter flekker i veggen osv, blir helt fjern, føler at det er uvirkelig, også føler jeg at kroppen er robot, fordi jeg ikke føler meg i kroppen 100 prosent. Dette har vart i flere måneder, jeg trodde det kom av risperdal, men den har jeg slutta med, men det kommer fortsatt. Tror kanskje det er pga seroquel men den har jeg også trappa ned.

Tror du det kan være dissosiativ lidelse som min psykiater sier, eller kan det være bivirkning av medisiner? 

kan ikke gå ut i det hele tatt, må være inne, jeg har det fryktelig kjedelig, er lei. Kan ikke dusje, kan ikke gjøre noe som helst, kun ligge og slappe av

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er sikker på at det ikke er bivirkning av medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...