Anonymesen Skrevet 10. juli 2016 Skrevet 10. juli 2016 jeg blir fjern og får uvirkelighetsfølelse nesten HVER dag. Det skjer i ettermiddags tida, og det er veldig ubehagelig for meg. Jeg begynner å stirre etter flekker i veggen osv, blir helt fjern, føler at det er uvirkelig, også føler jeg at kroppen er robot, fordi jeg ikke føler meg i kroppen 100 prosent. Dette har vart i flere måneder, jeg trodde det kom av risperdal, men den har jeg slutta med, men det kommer fortsatt. Tror kanskje det er pga seroquel men den har jeg også trappa ned. Tror du det kan være dissosiativ lidelse som min psykiater sier, eller kan det være bivirkning av medisiner? kan ikke gå ut i det hele tatt, må være inne, jeg har det fryktelig kjedelig, er lei. Kan ikke dusje, kan ikke gjøre noe som helst, kun ligge og slappe av 1 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. juli 2016 Skrevet 10. juli 2016 Jeg er sikker på at det ikke er bivirkning av medisiner. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.