Gå til innhold

Dopa.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet du, jeg føler meg også rusa akkurat nå. Skjønner ikke hvorfor, har ikke gjort noe annerledes i det hele tatt. Kanskje Jesus kan hjelpe meg? Jeg drikker litt rødvin akkurat nå, men det har ingenting med saken å gjøre. Det drikker de jo i kirka hele tiden.

Anonymkode: da52c...f04

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, jeg føler meg også rusa akkurat nå. Skjønner ikke hvorfor, har ikke gjort noe annerledes i det hele tatt. Kanskje Jesus kan hjelpe meg? Jeg drikker litt rødvin akkurat nå, men det har ingenting med saken å gjøre. Det drikker de jo i kirka hele tiden.

Det er ikke alkohol i kirkevinen, til opplysning. 

stjernestøv
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vel jeg har ikke drukket NOE i dag!!! Bare tatt forpulte medisiner...

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, stjernestøv skrev:

Så lite betyr ingenting!!!

Jo, min erfaring er at det gjør det.

Anonymkode: fe2fc...33d

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jo, min erfaring er at det gjør det.

Javel da...

Skrevet
2 timer siden, stjernestøv skrev:

Javel da...

Min erfaring er også den samme. Det skal lite til for å kunne reagere sterkt.

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, stjernestøv said:

Det kommer nok av det som feiler deg, men du bør ikke drikke uansett.

Anonymkode: 43f21...4b6

Skrevet
5 timer siden, stjernestøv skrev:

For det første så går det an å svare på en ordentlig måte.

For det andre så kan alkohol gjøre deg dårligere, Ikke er det bra med tanke på medisin og heller ikke med tanke på det psykiske.

stjernestøv
Skrevet

Sykepleieren trodde ikke det var alkoholen som gjorde meg dårlig. Og alle kunne føle seg fulle etter at de hadde sittet i bil lenge. Han syns det var bra jeg hadde hatt en fin tur, bortsett fra hjemoverveien da jeg var dårlig. 

Skrevet
22 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren trodde ikke det var alkoholen som gjorde meg dårlig. Og alle kunne føle seg fulle etter at de hadde sittet i bil lenge. Han syns det var bra jeg hadde hatt en fin tur, bortsett fra hjemoverveien da jeg var dårlig. 

Hvis ikke sykepleieren vet at en ikke skal nyte alkohol under opptrapping av psyofarmaka, kan du få den utdannelsen billig for meg. NHD har sagt mange ganger her på forumet at en skal vente til en er stabil før en bruker alkohol. Hvem tror du vet det best. 

stjernestøv
Skrevet
9 minutter siden, tilstede skrev:

Hvis ikke sykepleieren vet at en ikke skal nyte alkohol under opptrapping av psyofarmaka, kan du få den utdannelsen billig for meg. NHD har sagt mange ganger her på forumet at en skal vente til en er stabil før en bruker alkohol. Hvem tror du vet det best. 

Han sa bare at det ikke var anbefalt å drikke alkohol sammen med medisiner, men det vet jeg jo. Men mange gjør det fordet. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, stjernestøv skrev:

Sykepleieren trodde ikke det var alkoholen som gjorde meg dårlig.

Den sykepleieren sier utrolig mye merkelig. 

stjernestøv
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Den sykepleieren sier utrolig mye merkelig. 

Vi har iallefall kjemi. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Vi har iallefall kjemi. 

Hjelper ikke det hvis man kommer med feilinformasjon.

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Vi har iallefall kjemi. 

Folk blir raskt veldig moraliserende ovenfor deg for tiden, virker som om noen få brukere bruker deg som hakkekylling. Men du har også fått noen veldig gode svar i denne tråden.  Ut i fra hva som skrives til deg, så skulle man tro at du var den eneste som av og til gjorde ting som ikke var anbefalt. Jeg skulle ønske at du unnlot å drikke alkohol mens du trappet opp medisiner, men synes kanskje ikke det er noe poeng å fortsette å mase om dette flere dager etter at du fortalte at du hadde blitt dårlig når du gjorde noe som ofte har gjort deg dårlig også når du ikke har rørt alkohol.

En av de største forskjellene mellom deg og en del andre, er at du oftere forteller om ting du gjør som er lett for andre å kritisere.

stjernestøv
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke det hvis man kommer med feilinformasjon.

Han kommer ikke med feilinformasjon, en liten cider og en liten likør? Nå må dere ta dere sammen, jeg hadde blitt dårlig uten alkohol og. 

stjernestøv
Skrevet
2 minutter siden, frosken skrev:

Folk blir raskt veldig moraliserende ovenfor deg for tiden, virker som om noen få brukere bruker deg som hakkekylling. Men du har også fått noen veldig gode svar i denne tråden.  Ut i fra hva som skrives til deg, så skulle man tro at du var den eneste som av og til gjorde ting som ikke var anbefalt. Jeg skulle ønske at du unnlot å drikke alkohol mens du trappet opp medisiner, men synes kanskje ikke det er noe poeng å fortsette å mase om dette flere dager etter at du fortalte at du hadde blitt dårlig når du gjorde noe som ofte har gjort deg dårlig også når du ikke har rørt alkohol.

En av de største forskjellene mellom deg og en del andre, er at du oftere forteller om ting du gjør som er lett for andre å kritisere.

Ja nettopp, det hadde ingenting med alkoholen å gjøre. Dårlig hadde jeg blitt uansett-Jeg blir dårlig bare jeg er litt sosial, og hver ferietur blir jeg dårlig. Men nå gikk det jo greit helt til hjemover turen. 

Skrevet
Et øyeblikk siden, stjernestøv skrev:

Ja nettopp, det hadde ingenting med alkoholen å gjøre. Dårlig hadde jeg blitt uansett-Jeg blir dårlig bare jeg er litt sosial, og hver ferietur blir jeg dårlig. Men nå gikk det jo greit helt til hjemover turen. 

Jo, det kan godt hende at alkoholen gjorde at du følte deg ekstra dårlig - men det vet vi ikke sikkert - og det var uansett bra at du kom deg ut en tur. Det viktige nå er selvfølgelig at du ikke drikker ofte og ikke mye av gangen :-)

stjernestøv
Skrevet
1 minutt siden, frosken skrev:

Jo, det kan godt hende at alkoholen gjorde at du følte deg ekstra dårlig - men det vet vi ikke sikkert - og det var uansett bra at du kom deg ut en tur. Det viktige nå er selvfølgelig at du ikke drikker ofte og ikke mye av gangen :-)

Ok, nei det kan jo ingen vite. Da må det jo testes igjen da, så får vi se. Er det virkelig så ille å kombinere alkohol og medisiner? Vet om flere som drikker seg full og de tar medisiner, det er vel ikke verre for meg?

Skrevet
1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Ok, nei det kan jo ingen vite. Da må det jo testes igjen da, så får vi se. Er det virkelig så ille å kombinere alkohol og medisiner? Vet om flere som drikker seg full og de tar medisiner, det er vel ikke verre for meg?

Det er jo alltid anbefalt å ikke drikke akkurat når man gjør endringer i medisineringen, og siden du nettopp har økt latuda er det en fordel om du ikke drikker noe akkurat nå.

Du har nok rett i at mange drikker en del alkohol selv om de går på medisiner. Sannsynligvis er det en del som forverrer sine psykiske vansker med det også. Jeg synes av og til det er litt rart at mennesker som er skeptiske til hva medisinene gjør med hjernen deres, ikke har noe i mot av å forvirre hjernen ekstra med alkohol - og det tenker jeg nok litt i forhold til deg også. Samtidig har du i de årene jeg har kjent deg drukket relativt lite, men du har vel erfart før at mye cider om sommeren har gjort deg verre. Derfor tenker jeg at det vil være en stor fordel om du kun drikker lite de gangene du har lyst til å drikke alkohol :-)

Jeg synes imidlertid ikke det er noe rart at du - i likhet med flertallet i befolkningen for øvrig - har lyst til å nye litt alkohol i sosiale sammenhenger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...